|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2005 2:01:49 GMT 1
Claire´s relaties zijn zeer fragiel... Zij en Becky praten nauwelijks met elkaar en Tess woont in Melbourne. Wanneer Peter arriveert, onverwachts, vraagt ze hem op de man af of hij getrouwd is en komt erachter dat het waar is. Ze laat hem zijn spullen pakken en zegt hem dat de relatie over is.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 8, 2006 1:31:19 GMT 1
Opgeruimd staat netjes!!!!
Al moet ik heel eerlijk toegeven dat hij niet eens zo heel fout zat. In ieder geval niet zo fout als ik had gedacht. Hij is ook daadwerkelijk bij zijn vrouw weg gegaan wat me verbaasde.
Ik heb Nick nog nooit zo charmant gevonden. Leuk haar enz. Neem haar weer mee naar huis Nick, het is saai zonder Tess.
|
|
|
Post by kiwi on Mar 8, 2006 15:24:14 GMT 1
Ik von dat Claire de juiste besling heeft genome en tess was wel jaloer toen Bonny met nick aan het 'flirten' was wel typis dat Tess in slaap zou vallen en het niet zo horen nick was hier zeker weten we charmand ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 11, 2006 14:42:27 GMT 1
Ik heb die confession van Nick in een geluidbestandje...vond het zo lief Echt jammer dat ze het niet heeft gehoord.... En dat ie 's ochtends in de keuken ontbijt stond te maken...zucht wat een schatje
|
|