|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2005 2:06:57 GMT 1
Tess voelt zich steeds meer geisoleerd van Claire door Peter. Tess probeert de dingen goed te maken tussen Alex en Nick, maar onthult per ongeluk de waarheid van het rodeo ongeluk... dat Harry de jongens had kunnen stoppen maar ervoor koos om dit niet te doen. Alex stormt weg uit Killarney, zijn ouders verlatende, en trekt bij Nick in.
|
|
|
Post by kiwi on Mar 3, 2006 11:34:42 GMT 1
Arme Claire , ik vin het zo sielug voor haar.. Peter is gewoon een l*l en bedrieger... Ik had verwachte dat Nick anders zo reageren , Hij zit zijn leve lang met een mank been zijn cariéren is verwoest en hij zal nooit meer goed kunne rijden... Ik kan Liz egt niet uitstaan , oke Tess had niks mogen zeggen maar zij zit er wel meer in haar maag.. Harry zomaar effe becky ermee opschepen...en Alex voor weet ik hoe lang
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 3, 2006 19:11:17 GMT 1
Ik vond het stom wat Liz zei tegen Tess: dat ze het niet had mogen vertellen. Als ze vervolgens hoort van Harry dat Peter getrouwd is, kan ze zelf niet wachten om het te vertellen. Dan doet ze toch precies hetzelfde....
Arme Becky, die moet nu het nieuws brengen...Tess gaat nu toch ook binnenkort even naar de stad..
|
|
|
Post by kiwi on Mar 3, 2006 21:12:27 GMT 1
en dan komt nick met zijn liefdes verklaring
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 4, 2006 0:46:26 GMT 1
en dan komt nick met zijn liefdes verklaring ehm... zou je ook niet kunnen spoilen? Gewoon een verzoekje. Het was voor mij totaal geen verrassing dat Liz en Harry op alle fronten fout zitten. Ik ben blij dat Alex en Nick zo gezellig met zijn tweeen doen op Wilgul. Jammer dat Tess zich zo laat kennen door Liz haar gestook. Het is niet Tess' schuld dat Liz en Harry al jaren liegen tegen hun zonen. Nu moeten we tot maandag wachten tot Claire achter de waarheid komt. Ben wel benieuwd hoe ze het hoort enz. Oh en ook wat Alex doet als ie het hoort. Hij wordt vast heel boos. Iets om naar uit te kijken
|
|