|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2005 2:09:25 GMT 1
De laatste voorbereidingen voor Miss Gungellan zijn in volle gang en Meg wordt geconfronteerd met een moeilijke beslissing; blijven op het landgoed waarvan ze houdt of weggaan met de man van wie zij houdt. Jodi is wanhopig om met haar vader mee te gaan en is helemaal opgewonden als Meg beslist om een kans te wagen voor het eerst in haar leven.
|
|
|
Post by kiwi on Mar 2, 2006 19:58:23 GMT 1
Ik denk dat het voor Jodi een droom was... Want haar vader blijkt gewoon weer te zijn wie hij vroeger ook was..En haar moeder gelijk had... Jmmer voor der dat ze Miss Gungelan heeft moeten opgeven omdat te zien... (dat het een droom is dan...) Becky wtf was je mee bezig , waarom zie je niet dat Brett egt van je houd en dat je niet altijd alleen hoeft te zijn Peter tog was je betrapt maja eige schuld dikke bult
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 3, 2006 0:55:35 GMT 1
En nu is ie weer weg... wat een verrassing.... Wel sneu voor Jodi dat hij niet eens het fatsoen had om het haar gewoon te vertellen maar dat ze er zo achter moet komen. En Becky schiet eens een beetje op. Brett is zo'n lieverd. Ok hij lijkt een beetje op een breedbekkikker maar jij bent ook niet bepaald moeder's mooiste. En hij meent het oprecht. Al begrijp ik haar gebrek aan vertrouwen in mannen heel goed maar Brett heeft zich al wel genoeg bewezen denk ik. Peter
|
|