|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2005 2:14:28 GMT 1
Er is een aanhoudende droogte en de vrouwen ondervinden de consequenties van het water tekort. Claire vindt een oude bron om haar vee water te geven, maar het nieuw ontdekte water is zo opgedroogd als Nick zijn gewas bespuit op Wilgul. Eerste pogingen om het vriendschappelijk op te lossen gaan mis, en er wordt een deskundige bij geroepen die moet beslissen wie er recht heeft op het water.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 8, 2005 20:54:01 GMT 1
Een van mijn favoriete afleveringen. Het was zo leuk met de meiden bij elkaar en hoe ze plezier hadden.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 8, 2005 22:41:06 GMT 1
Ja en dat Tess stiekem bij Nick in de douche kroop, geweldig als iedereen haar dan ziet en dan zeggen ze: Jij hebt je haren gewassen
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 28, 2006 20:04:12 GMT 1
Interesant dat deze aflevering zo populair is... Ik vond hem wel ok. Ik denk dat als je Tess en Nick het leukst vind dat dit echt een top aflevering is maar ik ben echt een Claire mens dus vandaar. Ik vond het inderdaad ook leuk dat ze met z'n vijfen gaan slapen en in het bubbelbad liggen. Ook was Tess haar douche wel leuk, en dat ze het zwembad leeg rooft en met de slang... ach jullie hebben gelijk: een van de leukere afleveringen en als bonus: geen Peter
|
|
|
Post by kiwi on Feb 28, 2006 22:42:17 GMT 1
Jah was een leuke aflevering... Tess kruipt gewoon bij Nick onder de douche , en hij gaat daar gewoon zitten wachten wel jmmer dat ze daarna ruzie kregen Arme Tess toen ze zag dat hij een 'nieuwe' vriendin heeft Claire is egt veranderd gewoon super Jah gelukkig wasz Peter der nie
|
|