|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2005 2:15:59 GMT 1
Claire's relatie met Peter wordt steeds dieper. Ze spenderen zowat elke uur van de dag samen. Ze zoeken paarden uit om te trainen en de tijd die ze samen doorbrengen bevestigt alleen maar wat ze voor elkaar voelen.
|
|
|
Post by kiwi on Feb 27, 2006 20:39:22 GMT 1
Ik von het een leuke aflevering ;D leek sneller afgelopen te zijn als de andere Maja ik von het van Nick erg lief Tess te steune , terwijl Alex alweer om Tess ideeé te lachen Arme Becky , is Brain dood word ze nog agter volg Er komt wel versnelling tusse Brett en Becky JOdi was wel een beetje een zeur deze afl... ik vin Peter en Claire maar niks (arme Claire) Ps: Heeft Nick nou nog een vriendin?
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 27, 2006 20:46:22 GMT 1
Arme Claire, ik heb nu al medelijden. Wat is het ook een eikel en niet alleen om het ene. Hij staat me gewoon niet aan. Alex had wel gelijk dat ie hem een nob noemde. Waren we er eindelijk van af! Was ie eindelijk dood! Toen ik de 'previously on' zag was ik meteen al teleurgesteld. Als ze Becky nou geraakt had was het misschien nog de moeite waard geweest of ga ik dan te ver. Ik hoop dat het goed komt met die paarden en dat Tess haar gelijk haalt. Liz haal die hark is uit je zitvlak en leer is wat echt belangrijk is in het leven. Dus niet of je wel of niet het theekopje op pakt. En zodra je het door hebt kun je dat ook aan Jodi leren.
|
|