|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 19:49:01 GMT 1
Tess en Stevie blijven botsen en het wordt alleen maar erger wanneer een privé detective naar Drover's Run komt. In eerste instantie accepteert Tess haar uitleg (dat ze getuige was van een Rodeo ongeluk) maar ze vind het verdacht als ze Stevie betrapt op het pakken van haar spullen. Zij wil nog steeds de echte waarheid niet onthullen en dient haar ontslag in bij Tess, die dit opgelucht aanneemt. Wanneer Stevie haar auto inlaad, komen Meg, Jodi en Tess erachter dat Charlotte is gebeten door een giftige spin. Met angst voor het leven van Charlotte accepteert Tess een lift van Stevie naar het ziekenhuis, maar het wordt alles behalve een voorspoedige rit. Met de privé detective in de achtervolging, worden de dingen nog erger als charlotte een aanval krijgt. Het ziet er naar uit dat ze het ziekenhuis niet op tijd gaan halen, dus Stevie steelt een vliegtuig om de trip te versnellen. Charlotte´s leven hangt aan een zijden draadje en Tess is bang dat ze de enige link met haar dode zus zal verliezen.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 8, 2005 20:50:16 GMT 1
De eerste aflevering zonder Claire. Het viel wel mee. Wat ik miste was de humor. Misschien dachten de schrijvers dat het nog te vroeg was, maar ik hoop dat Tess weer de oude wordt. Ze was altijd zo een vrolijk mens. Maar de aflevering was wel goed.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 8, 2005 22:39:03 GMT 1
Ja inderdaad, er was ietsje minder humor, hoewel dat stuk met Jodi met Diesel en Roy wel leuk was, dat de prive detective met zijn hoofd tegen de wagen viel wel erg komisch, vooral het gezicht dat ze erbij trok.
Ik vond het wel enorm zielig voor Tess maar ook voor Alex, maar je ziet ze langzaam weer opknappen. Het is allemaal nog maar net gebeurd dus ze konden niet meteen de hele lading humor weer opgooien denk ik
|
|