|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 20:30:43 GMT 1
Min Min lichten worden gezien door Claire en Tess boven Drovers Run. Tess is ervan overtuigd dat het een goed teken is, maar Claire is rusteloos en ongemakkelijk in de laatste stage van haar zwangerschap en is ervan overtuigd dat dit natuurlijk fenomeen een slecht voorteken is.
|
|
|
Post by kiwi on Apr 18, 2006 17:04:17 GMT 1
ik von het een leuke aflevering hoe ze dat van Claire en Tess hadden afgestelt ( dat van wnner Tess viel Claire die pijnscheuten begon te krijge.......... en dave wrrom vroeg die dat ineenkeer voelde die zich bedreigt door Nick ofzo (ik dagt mesien heeft iemand zin om over afleveringen te praten ofzo ...........)
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 18, 2006 22:00:38 GMT 1
Ik vind Dave een scheetje, maar hij moet gewoon bij Tess weg blijven aangezien ik een mega nick-fan ben....maar vond het ook wel erg onromantisch en snel Ik had deze aflevering de vorige keer gemist..maar wat was ie mooi. Vooral dat gezicht van Alex toen hij die schuur binnen kwam...geweldig gewoon Maar ook het stukje van Nick en Tess in de silo was zooooo mooi
|
|
|
Post by kiwi on Apr 18, 2006 22:06:36 GMT 1
hero ook nick fan ik von het zo romantisch toen ze omhoog werden gehaalt ze horen gewoon bij elkaar
|
|