|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 21:16:32 GMT 1
Oude passies worden gefluisterd door de gangen van Drovers Run wanneer Tess's nichtje Jasmine arriveert met haar vader as en een aantal andere beenderen.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 18, 2006 18:51:08 GMT 1
What the....... wat een prutsers daar bij die vertaaltoko. Kunnen ze McLeod niet eens goed ondertitelen. McCleod? ? Sukkels! En waarom lijkt Prue nu ineens helemaal niet meer op Claire? Want op die foto van Claire was ze het precies!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 19, 2006 0:16:55 GMT 1
Ja maar die foto was natuurlijk gewoon Lisa Chappell en die is nu weg. Toen ze daar stond en je haar nog niet zo goed zag hoopte ik echt dat het niet Lisa zou zijn. Dat zou ik niet aan kunnen.
Was wel een leuke aflevering. Leuk dat Dave nu bij Alex woont en ik vind Stevie, Kate en Jodi onderling erg leuk. Dan neem ik dat Nick en Tess er ook bij zijn voor lief.
oh en Jodi forever... slecht idee
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 19, 2006 20:22:50 GMT 1
Ja maar die foto was natuurlijk gewoon Lisa Chappell en die is nu weg. Ja duh! Maar dan hadden ze nog wel iemand kunnen kiezen die erop leek of niet dan? En die tattoo van Jodi.......echt grappig dat ze zeiden dat ie op een termiet leek. Was ook toevallig gister liet Kate haar "mana" tattoo zien en gisteravond was er op ned 3 een programma over Mana. Had er daarvoor nog nooit van gehoord eigenlijk.
|
|