|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 21:18:32 GMT 1
De meiden op Drovers Run hebben het moeilijk met het aanpassen aan het feit dat Nick de nieuwe man des huizes is en wanneer Dave een carriere-dreigende fout maakt, worden liefde, loyaliteit en familie banden aan de kaak gesteld.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 17, 2006 19:10:03 GMT 1
Deze aflevering haalde bij mij echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik zat te scheeuwen tegen de tv. Mijn kat schrok er wel een beetje van.
Ik bedoel Harry zet zijn paard op Drovers zodat hij kan meeliften met hun tandartsafspraak omdat hij te trots is om toe tegeven dat die best goed is. Vervolgens verteld hij dat alleen aan zijn zoon en niet aan iemand die ook daadwerkelijk op Drovers werkt en dan is hij kwaad! Dat gaat toch nergens over! Zet dan pot jan driedubbeltjes niet je paard ergens neer zonder eerst aan de BAAS van de boerderij te vragen of het mag.
Iedereen voelde zich schuldig enz behalve de persoon die ik echt schuldig vond. Als hij niet zo'n trotse eikel was zou het allemaal nooit gebeurd zijn.
Ik vond Alex erg schattig vandaag. Echt sneu hoe hij zijn maatje had kwijt geraakt en helemaal alleen was. Gelukkig heeft hij in Dave een nieuw vriendje gevonden en ik denk dat dat helemaal goed komt.
Ik zag deze aflevering ook voor het eerst iets in Kate en Dave dus wie weet heeft dat nog potentie.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Jan 17, 2006 23:26:43 GMT 1
Veel humor en iedereen had leuke momenten. En iedereen had wel een scene met elkaar, daar hou ik wel van.
|
|