|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 21:24:34 GMT 1
Nick en Tess staan eindelijk voor het altaar, maar er moet eerst familie pijn worden doorstaan voordat er ook maar een glimps van een gouden ring of een toekomst samen kan worden getoond.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 13, 2006 11:53:15 GMT 1
Heb deze afl al gezien, echt zo mooi. Dan zie je Liz zo op de achtergrond aankomen terwijl ze de geloftes uitspreken...
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 16, 2006 0:51:10 GMT 1
Was wel ok. Ik had iets mooiers verwacht... nee laat ik het anders zeggen, ik had verwacht dat ik het mooier zou vinden. Ik vond het ook echt jammer dat het niet op Drovers was maar op Kilarney.
Wel positief; misschien kan Kate zich er nu eindelijk overheen zetten en zich realiseren dat Dave niks voor haar is.
En heel erg positief: MEG!!!!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 16, 2006 20:59:54 GMT 1
Ik vond het wel een mooie bruiloft. Met Charlotte...die wordt ook steeds schattiger. Ik vond die Liz wel weer een b*tch dat ze probeerde Tess om te kopen, maar later zag ze toch wel zin dat haar zoon en Tess bij elkaar horen.
Maar Harry heeft er wel een handje van om op secreten te vallen...kijk naar Sandra
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 16, 2006 23:23:05 GMT 1
Ik twijfelde eerst wel even over wat Liz haar bedoeling was. Ik dacht dat misschien wel wou dat Nick met haar mee kwam zodat ze bij haar zoon zou zijn maar misschien is dat wel een beetje naief van me.
|
|