|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 21:26:08 GMT 1
Een aardbeving maakt Tess ongerust over de tekenen voor haar bruiloft met Nick, maar wanneer de aarde beweegt voor Stevie en Alex, proberen ze net te doen alsof er niks is gebeurd.
|
|
|
Post by jonamano on Jan 12, 2006 20:59:05 GMT 1
Die kate... Had ik nooit van haar verwacht maar vond het geweldig ;D
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 13, 2006 1:49:29 GMT 1
dus... Alex en Stevie. Nou ja ik kan niet zeggen dat het echt als een verrassing kwam. Nu Tess en Nick gaan trouwen moet er wel een nieuw koppel zijn die bij elkaar hoort maar niet bij elkaar is.
Ik vond het echt erg met Kate. Had last van plaatsvervangende schaamte. Met Dave kan het haast niet goed komen. Ik snap ook niet zo goed waarom ze hem zo leuk vind.
Zou morgen het huwelijk zijn??? Ik kijk er nu al naar uit om Charlotte als bloemenmeisje te zien.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 13, 2006 11:50:35 GMT 1
Niet??? Ik vind Dave echt 10 keer leuker als al die andere mannen die daar rondlopen! Hij is een beetje plat soms, maar wel heel lief...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 16, 2006 20:57:28 GMT 1
Ik vond Kate het echt geweldig doen....Ik moest echt enorm lachen.
Ik vind Dave en Kate wel schattig samen...maar ik denk dat het nooit wat wordt tussen die twee. Maar wel een grappige aflevering, dat ze die feestjes samen moesten voegen... en stevie en alex zijn echt voor elkaar gemaakt. Hopelijk hoeven we niet weer 4 seizoenen te wachten zoals bij Nick en Tess
|
|