|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 21:38:34 GMT 1
Wanneer Stevie door haar verleden wordt ingehaald door het bezoek van een onwelkome gast, beslist ze om weer de benen te nemen, en neemt een beslissing die haar hele toekomst zal veranderen en de toekomst van e anderen. Ze vraagt Kane of hij met haar mee komtn. Maar zal een donker geheim dat hij meedraagt alles veranderen? En wat zijn Harry's plannen voor Tess en Drovers Run na de verloving van Nick en Tess? Met Nick en Tess die het officieel maken, ziet Harry dit als zijn weg in naar Drovers Run.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 9, 2006 23:26:31 GMT 1
Niet echt een hele leuke aflevering met veel humor ofzo. Meer even een aflevering tussendoor om alles even recht te zetten.
Drovers gaat niet bij Killarney horen en Stevie wordt mede eigenaar en Kane is weg. Nu dat allemaal geregeld is kunnen we weer verder.
Ik vond het lief dat Kane het geld niet heeft meegenomen. Had ie natuurlijk met het grootste gemak wel kunnen doen.
Enige waar ik echt om moest lachen was het 'wifey' gedoe.
|
|
|
Post by sandrawegman on Jan 10, 2006 10:36:31 GMT 1
Ik heb deze aflevering helaas gemist. Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is? Waarom wil Stevie weglopen? Wat is het geheim van Kane? Waarom wil hij het geld van Stevie stelen? Waarom gaat hij uiteindelijk weg? Waarom heeft Tess geld voor Drovers Run nodig? Wat is de rol van Harry hierbij? enz. enz. Alvast heel erg bedankt, Sandra
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 10, 2006 19:23:02 GMT 1
Ik heb deze aflevering helaas gemist. Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is? Waarom wil Stevie weglopen? Wat is het geheim van Kane? Waarom wil hij het geld van Stevie stelen? Waarom gaat hij uiteindelijk weg? Waarom heeft Tess geld voor Drovers Run nodig? Wat is de rol van Harry hierbij? enz. enz. Alvast heel erg bedankt, Sandra Stevie wou weglopen omdat de man van wie de opalen waren haar had gevonden. Ze had wel recht op ze aangezien ze zijn opalenzoekbureau had gefinanceerd maar toen hij eenmaal wat had wou hij dat niet met haar delen. Kane jatte auto's en maakte ze mooier en verkocht ze weer met een nieuw kenteken. Nadat Stevie's ex collega het geld wat ze voor de opalen had gekregen had gejat hielp Kane haar die man vinden en roste hem toen ook in elkaar. Vervolgens liet zij het geld bij Kane omdat hij het beter kon beschermen. Inmiddels was Alex ook achter Kane's zaakje gekomen en wou Stevie beschermen door hem te laten weten dat hij niet goed genoeg is voor Stevie en weglopen om een boerderijtje te beginnen niks voor hem is. Dus Kane is weg gegaan om niet gepakt te worden en heeft Stevie niet meegenomen omdat ze beter verdient. Maar eerst heeft hij de tas geld nog naar Drovers gebracht. Nou Tess heeft natuurlijk altijd geld nodig aangezien het nog steeds niet al te best gaat met Drovers maar dit keer kwam het omdat wilde varkens hekken kapot hadden gemaakt. Harry wou alles we betalen aangezien ze gaat trouwen met Nick. In Harry's achterhoofd waren Killarney en Drovers al 1 groot bedrijf. Uiteindelijk ziet Tess daar toch maar vanaf en dan wordt Stevie partner.
|
|
|
Post by sandrawegman on Jan 10, 2006 21:16:32 GMT 1
dank je, ik ben weer helemaal bij!! groetje Sandra
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 12, 2006 16:51:41 GMT 1
Ik dacht dat ze Wilgul en Drovers wilden fuseren....Maar kan ook zijn dat ik het verkeerd heb begrepen.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 13, 2006 11:51:52 GMT 1
Dat wilde ze eerst ook, maar Tess zag daar toch vanaf. En gelijk heeft ze toch?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 13, 2006 14:10:10 GMT 1
Nee, omdat iedereen het had over Drovers Run en Killarney, maar dat was toch nooit de bedoeling...
Harry wilde Drovers en Wilgul laten fuseren zodat Alex Killarney over kon nemen en Nick Drovers. Gelukkig stak Tess daar een stokje voor
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 13, 2006 16:47:51 GMT 1
Ja die Harry heeft al sinds Alex klein was dat masterplan in zijn hoofd. Alex zou met Claire gaan trouwen en dan zouden de 2 bedrijven een groot bedrijf worden. Nu zou met het huwelijk van Tess en Nick dat plan dan werkelijkheid moeten worden......maar niet heus!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 16, 2006 0:47:59 GMT 1
Ik dacht dat Harry ze alle drie samen wou hebben. Een groot Ryan imperium.
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Jan 16, 2006 11:40:51 GMT 1
Klopt als een bus (in het masterplan wisten ze nog niet dat Nick een eigen bedrijf zou gaan beginnen)
|
|