|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 21:42:24 GMT 1
De verjaardag van Tess dwingt haar om een goede en lange blik te werpen op zichzelf, maar ze "ziet" meer dan ze had gewild en creeert hiermee een lichte chaos op Drovers Run.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 4, 2006 23:26:04 GMT 1
Geweldige aflevering.....Eindelijk Tess die zich helemaal openstelt voor Nick
Wel ieuw van dat aanbod van Harry en Sandra...je wilt toch geen kind van je zoon.. Ik snap niet dat ie er zo cool op reageerde, maar wel leuk toen Tess zei: als iemand de moeder van je kinderen zou worden, moet ik dat zijn....
Ik vond het wel grappig dat ze Kane voor Nick aanzag...ik dacht al meteen dat er iets niet pluis was met dat brood. Het kwam te duidelijk in beeld telkens.. Maar de nieuwe jongen, Luke, die gaat nog heel wat problemen veroorzaken volgens mij. Zou hij zijn geslagen door Kane, want dat zou wel raar zijn gezien ze beide mishandelt zijn. Of dat was een leugen van Kane om zichzelf te beschermen...We zullen zien...
|
|
|
Post by jonamano on Jan 5, 2006 17:17:13 GMT 1
Ik vond deze aflevering helemaal super. Haha vooral dat gezicht van mijn man toen ik zei 'KUS HAAR NOU' ;D Maar hij heeft het gedaan dus was m'n uitbarsting niet voor niets
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 6, 2006 1:58:04 GMT 1
Ik ben een week weg geweest en had zoveel mogelijk opgenomen maar deze aflevering net niet!!! Da's pas echt pech want hij klinkt heel leuk helemaal omdat Tess en Nick eindelijk echt samen zijn.
Oh en hoezo een kind van zijn zoon? Kan iemand mij dat misschien een beetje uitleggen?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 6, 2006 14:54:01 GMT 1
Nou Sandra en Harry vroegen Nick om zaad te doneren zodat Sandra via kunstmatige inseminatie zwanger kon worden, omdat het met Harry allemaal niet wilde lukken. En ze wilden wel dat het kind Ryan bloed had en biologisch gezien is Nick dan de enige zoon...
Maar achteraf bleek dat Sandra het allemaal deed om Harry tevreden te stellen en Harry om Sandra tevreden te stellen. Dus hebben ze besloten om het zo te laten. Maar dit vertelde Nick pas aan Tess nadat ze tegen Nick had gezegd: "If anyone should be the mother of your children, it should be me"
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Jan 7, 2006 10:24:36 GMT 1
Nou Sandra en Harry vroegen Nick om zaad te doneren zodat Sandra via kunstmatige inseminatie zwanger kon worden, omdat het met Harry allemaal niet wilde lukken. En ze wilden wel dat het kind Ryan bloed had en biologisch gezien is Nick dan de enige zoon... Maar achteraf bleek dat Sandra het allemaal deed om Harry tevreden te stellen en Harry om Sandra tevreden te stellen. Dus hebben ze besloten om het zo te laten. Maar dit vertelde Nick pas aan Tess nadat ze tegen Nick had gezegd: "If anyone should be the mother of your children, it should be me" Oh op die manier. Het is minder freaky dan he in eerste instantie klonk. Ben wel blij dat het niet doorging. Ik denk dat het voor de hele wereld beter is als Sandra zich niet voorplant.
|
|