|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 21:43:51 GMT 1
Stevie valt voor de charismatische Kane, terwijl Alex groeinde vriendschap met hem een wig slaat tussen de Ryan broertjes. Ondertussen heeft Kate nachtmerries over haar stalker ervaringen.
|
|
|
Post by jonamano on Jan 3, 2006 20:01:46 GMT 1
Hele leuke aflevering!!! Niet leuk natuurlijk dat geruzie tussen de broers maar dat 'relaxte' gedoe van Nick...
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jan 3, 2006 23:49:51 GMT 1
Leuke aflevering .... Zielig voor de schapies Verder vondt ik Jodi, Kate en die ex-verloofde van Tess ... Wanneer worden Kate en die ex-verloofde van Tess .. nu eens hahaha ... Wanneer zagen we dat over die stalker van Kate ??
|
|
|
Post by jonamano on Jan 4, 2006 10:53:41 GMT 1
Oh ja die zielige schaapjes ook nog, was ik toch nog te enthousiast met me 'leuke aflevering' maar dat ik hem leuk vond kwam echt door Nick
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Jan 4, 2006 17:03:57 GMT 1
Leuke aflevering .... Zielig voor de schapies Verder vondt ik Jodi, Kate en die ex-verloofde van Tess ... Wanneer worden Kate en die ex-verloofde van Tess .. nu eens hahaha ... Wanneer zagen we dat over die stalker van Kate ?? dat zagen we maandag en de ex-verloofde van Tess heet Dave of voluit David
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 4, 2006 23:22:25 GMT 1
Dave is inderdaad zijn naam, Dave Brewer
Ik vond het ook een superleuke aflevering. Met die trivia quiz dat Jodi won en dat al haar teamgenoten weg waren
|
|