|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:00:24 GMT 1
Tess vertrouwt de verkeerde vreemdeling met haar vee en ze worden ontvoerd samen met Jodi, en Tess vraagt Nick, Stevie en Alex om hulp bij haar zoektocht. Ondertussen kan Alex niet begrijpen waarom Stevie zich opwindt over het feit dat haar naam op de flyers voor de Rodeo School staat.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 26, 2005 18:59:38 GMT 1
Geweldige aflevering. Heb genoten van elk moment. Vooral toen Nick die zoen gaf aan Tess om te voorkomen dat ze gezien werden... Ik denk dat het toch nu wel heel snel goed moet komen tussen die twee, hopelijk morgen....
Hij was wel weer superlief vandaag....(zucht) Ik vond het wel leuk om weer iets meer van het geheim van Stevie te horen. Zij en Alex maken een goed team...
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 26, 2005 19:29:18 GMT 1
Alex's blik toen Tess hem vertelde dat ze als adviseur kon gaan werken bij de "farmers counsel" net als Nick. Alex weet waarom Nick steeds naar de stad gaat en lijkt er niet blij mee, daarom die opmerking over Nick's "adviseur werk"
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 26, 2005 19:55:33 GMT 1
Ik vroeg me al af wat dat was.... maar hij heeft dus eigenlijk nog een relatie met Sally??? Of zie ik het nou verkeerd...of is het puur sexueel....
Of doet ie echt nog werk in de stad???
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 26, 2005 20:25:52 GMT 1
Ik vroeg me al af wat dat was.... maar hij heeft dus eigenlijk nog een relatie met Sally??? Of zie ik het nou verkeerd...of is het puur sexueel.... Of doet ie echt nog werk in de stad??? De reden waarom hij de werk deed was om Wilgull te redden, maar dat hoeft niet meer en de relatie duurt al weken.[begin spoilers] In de komende afleveringen als Tess erachter komt vertelt hij haar dat hij en Sally het weer geprobeerd hebben [einde spoilers]
|
|