|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:04:30 GMT 1
De ex-man van Stevie arriveert op Drovers Run met verrassend nieuws: Hun scheiding is nooit doorgezet en hij wil haar terugwinnen. Ondertussen probeert Jodi haar vrienden ervan te overtuigen om naakt te poseren voor een CFS kalender om geld in te zamelen.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 23, 2005 18:26:22 GMT 1
De acteurs over aflevering 4x11
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 24, 2005 0:24:44 GMT 1
Jodi laat haar vriend naakt poseren....nou als die mannen naakt waren....jammer Ik vond het wel leuk dat Tess zei: Ik wil dan wel zelf kiezen met wie ik poseer...en dan kiest ze charlotte. Die gezichten van Dave en Nick...geweldig
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 24, 2005 1:32:19 GMT 1
Ik was vooral blij dat ze BoM meteen een aflevering later er wel even in hadden. Gewoon om te laten zien dat ze nog steeds een deel uitmaakt van Tess' leven.
Ik vond Stevie wel leuk deze aflevering. Ik begin al een beetje aan haar te wennen.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 25, 2005 0:08:08 GMT 1
Vond de aflevering erg leuk, weinig drama en dat is soms wel fijn. Vond het leuk hoe Jodi de jongens manipuleerde om te poseren. De Tess/Dave/Nick scenes waren dit keer grappig.
Dave: We head over the yard and gets some shots with the stock. Nick: Well that'll look good, three naked men and a mob of pregnant sheep. Dave: Yeah. Right. (Laughs) Point taken. Alex schudt z'n hoofd met een grappige nee.
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 26, 2005 10:59:37 GMT 1
;Dik vond het een geweldige aflevering de nick dave en tess senes inderdaad en die sene dat tess wel zelf wil kiezen met wie ze poseert en de laatste sene met meg ;D
|
|