|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:08:16 GMT 1
Een oude bron op Drovers Run heeft een vergeten geheim voor Tess, wat haar tot een moeilijke beslissing leidt over de toekomst van Charlotte. Ondertussen ontvangen Nick en Alex verrassend nieuws van Harry en Sandra.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 22, 2005 18:52:52 GMT 1
De acteurs over aflevering 4x10
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 22, 2005 19:18:24 GMT 1
Ik vind het helemaal niet leuk dat Charlotte nu bij Peter is. Ik snap het niet van Tess want zij en Claire werden abrupt uit elkaar getrokken en zagen elkaar helemaal niet meer. Charlotte zou haar zusjes kunnen zien dus de situatie is heel anders....
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 23, 2005 0:17:33 GMT 1
Wat een achterlijke keuze! Ik had echt nooit verwacht dat Tess haar weg zou doen. En dat Alex er zo rustig onder bleef. Claire wou boven alles dat Charlotte op Drovers zou opgroeien. Ik snap echt niks van deze keuze. Ik denk dat een kind niet meer in de verhaallijn paste ofzo.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 23, 2005 1:13:34 GMT 1
Ik denk dat ze zitten met de wet op kinderarbeid. Als ze op Drovers Run woonde, moet ze regelmatig in beeld komen, en het mag maar beperkt
Ze komt namelijk nog wel af en toe terug. Ze wordt al gespeeld door een drieling zodat ze vaker in beeld kan komen. Maar het is wel wat je zegt, Claire draait zich om in haar graf....
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 23, 2005 18:25:19 GMT 1
Als Claire Peter geen rechten wilde geven dan had ze het hem nooit moeten vertellen dat hij de vader was. En ze had Peter al helemaal niet de geboortakte moeten laten tekenen. Het geeft hem rechten en plichten. De kans is/was groot dat Peter toch gewonnen zou hebben als het tot een rechtzaak gekomen was of als hij van gedachten was verandert.
En ik denk dat het wel goed is voor Charlotte, nu weet ze tenminste zeker dat haar vader om haar geeft en ze heeft haar zussen en zal zich niet verlaten voelen door haar vader. Hij is en blijft haar vader en ik denk dat dat belangrijker is dan op Drovers op te groeien. Ik weet dat Claire erg veel van Drovers hield, maar het is toch een stukje grond/huis. Persoonlijk denk ik dat er belangrijker dingen zijn dan op Drovers op te groeien.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 24, 2005 15:55:02 GMT 1
Ben ik helemaal met jullie eens, Charlotte is aan de andere kant nu wel beter uit bij haar zusjes en vader ... dat wensde Tess ook ....
Nu is het wel leuk dat we Charlotte soms nog terug zien, en ze dan bij Aunt Tess op visite komt en blijft logeren .... ikzelf vindt dat tegek ... ;D
|
|