|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:11:55 GMT 1
Tess moet vechten voor Charlotte als Peter de voogdij opeist. Ondertussen roept Alex de hulp in van zijn biologische vader, die advocaat is, Bryce.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 21, 2005 16:47:41 GMT 1
De acteurs over aflevering 4x09
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 21, 2005 19:29:35 GMT 1
Een erg goede aflevering. Erg zielig voor Tess en Alex. Alles wat hun met Claire verbindt staat op het moment van ze afgenomen te worden.
Ik was wel blij om de lieve en gevoelige Nick weer terug te zien...en was wel blij dat Tess niet serieus overwoog om met Alex te trouwen...
Stomme Peter....als Claire had geleefd had hij niet naar haar omgekeken. Ik heb een beetje het idee dat ie het vooral doet om Alex een hak te zetten.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 21, 2005 20:30:57 GMT 1
je voelde de wanhoop! En je weet dat er niks aan te doen is en dat Peter wel degelijk een been heeft om op te staan. Arme Tess, ze had het Claire beloofd en nu kan ze het misschien niet waar maken. Als Claire nou niet Peter dat geboorte ding had laten tekenen!
Ik denk dat er misschien wel iets met die vrouw van Peter is. Ik kan me haast niet voorstellen dat die op een kind van een andere vrouw zit te wachten.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 21, 2005 20:34:24 GMT 1
Ik vond ook wel leuk toen Nick en Alex gingen spioneren en Nick zei: Boodschappen, wow die mensen zijn inslecht, als we even wachten doen ze misschien wel helemaal iets gruwelijk zoals: koken ofzo....
Geweldig dat gezicht
|
|
|
Post by jonamano on Dec 22, 2005 10:59:26 GMT 1
Ik vond het een bijzonder goeie aflevering, wel zielig voor Tess natuurlijk maar toch was ie goed. Ben erg benieuwd naar vanavond....
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 29, 2005 16:15:45 GMT 1
Ik vond ook wel leuk toen Nick en Alex gingen spioneren en Nick zei: Boodschappen, wow die mensen zijn inslecht, als we even wachten doen ze misschien wel helemaal iets gruwelijk zoals: koken ofzo.... Geweldig dat gezicht inderdaad dat was lache
|
|