|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:14:56 GMT 1
Alex is verrast wanneer zijn eerste liefded, Tracy Morrison, arriveert op Killarney en hem vraagt deel te nemen in haar Wild West Show, en Stevie is niet blij met de terugkomst van hun oude vriendin. Ondertussen gaat Tess naar Nick voor hulp wanneer het verkeerde sperma is gezonden voor de kunstmatige inseminatie van haar schapen.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 20, 2005 17:02:40 GMT 1
Artikels over aflevering 4x08
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 20, 2005 19:23:58 GMT 1
leuke aflevering....jammer dat we weinig dat we weinig Nick en Tess zagen (sorry blijf er over bezig....)
Ik vind Dave wel weer helemaal terug op zijn eigen niveau, maar hij moet gewoon een andere leuke vrouw vinden.
En tussen Stevie en Alex horen gewoon bij elkaar...volgens bloeit daar iets...
|
|
|
Post by jonamano on Dec 20, 2005 20:04:28 GMT 1
Ik sluit me bij je aan hoor, vond het ook jammer dat er zo weinig Tess/Nick was Vraag me echt af hoe lang het nog zo door gaat.... Stevie en Alex vind ik ook een leuk koppel maar eerst Tess en Nick en dan mogen hun
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 21, 2005 12:30:58 GMT 1
Ik was erg blij dat Alex niet voor Tracy ging om Claire. Ik schoot weer bijna vol toen hij zei op de liefde van je leven vraag: This one and the next. Aaah Alex toch. Ik vond Tess en Nick leuk in deze aflevering. Al weet ik niet meer zo goed waarom
|
|