|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:18:23 GMT 1
Wanneer de fantasiewereld van Tess botst met de realiteit, voelt ze alsof ze twee kanten wordt opgetrokken en ze moet beslissen tussen de twee mannen die van haar houden: Nick en Dave. Ondertussen blijven de schapen op Drovers Run sterven door een onbekende oorzaak.
|
|
|
Post by jonamano on Dec 16, 2005 14:15:42 GMT 1
Zou het vandaag dan eindelijk gebeuren tussen die 2
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 16, 2005 14:42:34 GMT 1
Volgens mij wel, want in de volgende aflevering staat er iets over de relatie tussen Nick en Tess...dus vanavond de aflevering waar een heleboel fans al 3 seizoenen op wachten (ik dacht dat het moment nooit zou komen )
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 16, 2005 19:09:15 GMT 1
Ik had tock liever dat Tess voor Dave had gekozen. Ik vond ze heel leuk en grappig samen. Ik vond Nick en Tess heel leuk samen in S2, maar ik ben erover heen gegroeid. Ik heb Nick niet meer gemogen sinds het begin van S3. Er waren momenten dat ik hem weer mocht, maar Nick is zo anders nu. Hij was zo leuk in S2. Het komt ook doordat ik afleveringen van S5 heb gezien en ik Tess/Nick samen gewoon zat ben. Wat erg jammer is. Ik heb dat probleem wel vaker met TV-koppels. De koppels begint hartstikke leuk, maar dan bedenken de schrijvers allerlei stomme manieren om ze uit elkaar te halen en verzinnen ze allerlei drama zoals begin spoilers (Sally's relatie met Nick in S3, Sally's baby, Nick's hartprobleem en dan heb ik het nog niet over al die momentenjes om ze ui elkaar te halen) einde spoilers
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 16, 2005 19:39:07 GMT 1
Ik niet...vind Dave een beetje een zelfingenomen eikel..Maar Nick gedraagde zich ook niet zoals normaal, hij is niet leuk als ie jaloers is....
Ik ben gek op Nick en Tess samen, vind Nick zo'n scheetje....maar goed ieder zijn mening natuurlijk. Ik zat te wachten op een goed einde, en toen ik dacht dat Tess hem achterna ging op haar paard, kwam de aftiteling (nu wel, voor het eerst.....grrrrr wat een timing) moeten we weer tot maandag wachten
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Dec 17, 2005 1:23:27 GMT 1
Ik vond het wel weer typisch dat Dave nu net weer komt opdagen. En nu is Nick weg. De redenen waarom ze niet samen zijn beginnen echt op te raken en worden er ook zeker niet beter op. Ik hoop van harte dat ze opschieten en gewoon gaan trouwen ofzo.
Ik hoop ook dat er een nieuwe kerel komt voor Stevie want ik vind dat geflirt tussen haar en Alex maar niks. En ik weet dat ze dat ook deden toen Claire nog leefde maar nu stuit het me een beetje tegen de borst.
|
|
|
Post by jonamano on Dec 17, 2005 10:58:23 GMT 1
Ik vond het een hele wazige aflevering, wist op een gegeven moment niet meer wat nou fantasie en werkelijkheid was Dave vind ik echt 3 x nix!!! Dat gedoe tussen Alex en Stevie vind ik wel grappig maar moet niet net zo lang gaan duren als dat met Nick en Tess....
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 17, 2005 16:02:19 GMT 1
Deze aflevering bedoelde ik .... ik zag hem ook ... haha :> In Tess haar ene wereld (met de Blauwe flits) ging ze dood ... met Nick door die Vrachtwagen ... En ik in de realiteit (met die rode flits) had Tess een zere pols, en die hoofdwond opgelopen door dat gevecht tussen Nick e Dave ..... Het einde was alleen erg zielig, dat ze elkaar net mis liepen ...
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 22, 2005 15:48:11 GMT 1
ik vond het echt wazig maar beide "werelden" vond ik niet echt leuk
|
|
|
Post by kiwi on May 14, 2006 18:45:01 GMT 1
beetje verwarend dat wel Maja morgu komt die en als het dan weer niet lukt gaat Nick meteen na de stad een kindje maken met sally
|
|