|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:20:25 GMT 1
Stevie onthult een geheim van een stervende man, en sommige geheimen zetten het leven van Drovers Run op zijn kop. Ondertussen krijgt Terry een nieuwe baan aangeboden in de garage. Tess en Nick maken plannen voor een diner, maar haar gezondheid kan de avond ruineren.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 15, 2005 20:28:44 GMT 1
Grappig ff offtopic maar de titel van E.R. en Mcleod's waren hetzelfde vandaag ;D
Ik vond het wel een leuke aflevering, alleen jammer dat Tess ziek werd. Nick neemt wel eindelijk wat initiatief...wat Alex al zei: Daar wacht ze al jaren op (en wij al weken)
|
|
|
Post by mehnaaz on May 12, 2006 21:02:40 GMT 1
Heeyy mensen... Jammer genoeg heb ik deze aflevering moeten missen omdat we lekker gezellig met de familie zaten de bbq'en buiten.. en mocht ik geen tv kijken .. ik kwam af en toe wel stiekem om ff te kijke.. .. zou iemand mij heel misschien a.u.b kunnen vertellen wat er allemaal is gebeurd? Ik las dat sommige geheimen het leven van Drovers Run op zijn kop zetten.. en ehmm Tess en Nick die plannen maaten voor een diner en dat haar gezondheid de avond kon ruineren? Wat was er dan met d'r ? Zo vreselijk is dit.. eerste aflevering die ik heb gemist. Ik zat in de tuin.. en kzei tegen mijn moeder.. het begint nu .. ahh wat doet pijn zegg .. een deel van me is aan et afsterven hierr.. eheheh Maar alvast bedankt!
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 12, 2006 23:54:39 GMT 1
Tess is erachter gekomen dat Stevie een dochtertje heeft. Charlotte was ziek en had Tess aangestoken en daarom kon hun date niet doorgaan omdat Tess de hele tijd aan het snotteren was
|
|
|
Post by kiwi on May 13, 2006 10:06:34 GMT 1
Tess wis al eerder dat Stevie een dochter had volgens mij bij de aflevering dat Charlotte ziek werd
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 13, 2006 10:14:10 GMT 1
Oh ja, klopt....was ik even vergeten
|
|
|
Post by kiwi on May 13, 2006 10:24:33 GMT 1
kan gebeuren
|
|
|
Post by mehnaaz on May 14, 2006 0:32:09 GMT 1
Oke hartelijk dank! ;D
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jun 2, 2006 23:44:46 GMT 1
Probeer wat meer inhoud toe te voegen aan je mailtjes. Vaak zijn bedankjes goed bedoeld, maar kan de rest van de leden er niet veel mee en dus wordt het gezien als Spamm. Als je iemand alleen[/u] wilt bedanken, stuur hem of haar dan een PB'je ...
|
|