|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:23:49 GMT 1
De wereld van Tess wordt op zijn kop gezet als een man arriveert op Drovers Run die claimt de lang verloren zoon te zijn van Jack McLeod. Maar Nick heeft zo zijn bedenkingen over Jack.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 13, 2005 19:42:22 GMT 1
Geweldige aflevering. Tess die toegeeft dat ze toch eigenlijk wel geinteresseerd is in Nick en Nick die toegeeft dat hij Tess niet met een andere man wil delen. Ik vond vooral het einde zo fantastisch toen Nick Tess vastpakte en haar op haar hoofd zoende om haar te kalmeren. (Zucht, Nick is echt een schatje ) Ik vond die jongen wel een beetje doorzichtig. Ik zou hem niet zo snel hebben geloofd, maar kan me voorstellen dat Tess wilde dat het waar was, zodat ze geen enigst kind meer zou zijn. En Meg en Jack wisten we als kijkers wel een al een beetje, zoiets had ze in seizoen 1 als een laten vallen.
|
|
|
Post by jonamano on Dec 13, 2005 20:14:11 GMT 1
Echt een super aflevering, heb genoten!!! Ik kan niet wachten tot Nick en Tess eindelijk een stel worden...
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 13, 2005 20:50:19 GMT 1
Ja, dat weet ik nog. Claire maakte een lelijke opmerking en liet Meg weten dat ze het wist van haar en Jack.
|
|