|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:27:54 GMT 1
Wanneer een stier van Sandra wordt gestolen en later teruggevonden in een wei van Drovers Run wijzen alle vingers meteen naar Stevie. Tess weet over haar verleden en denkt meteen het ergste. Om alles zonder tussenkomst van de politie te laten gebeuren, beloven Tess en Stevie de helft van de kalveren aan Sandra voor de service van haar stier. Stevie gaat echter op onderzoek uit en vind uit dat de stier zijn "winkie" een paar dagen geleden heeft gebroken en dus geen enkele koe kan hebben bevrucht. Stevie en Tess realiseren dat er een truc met hen is uitgehaald.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 12, 2005 20:11:12 GMT 1
Het was vandaag wel lachen met de girls. Was blij dat Tess weer vrolijk was. De poker spel en Jodi weer met haar rare gezichten. Ze vond het echt niet leuk dat Alex aan haar zat. Ze duwde hem steeds maar weer weg. Tess is niet enige die niet goed kan liegen, Nick, Alex en Jodi waren zo doorzichtig. Het was zo duidelijk dat ze logen tegen de bankierman.
Ik vond Stevie vandaag erg leuk. In de vorige afleveringen had ze leuke momenten, maar ook momenten waar ik haar toch minder vond. Vandaag was ze op haar best.
En die Sandra kan goed manipuleren. Ik weet niet waarom, maar ik had toch beter verwacht van Harry. Vooral om dat hij ook goed is in het manipuleren van mensen. Je zou toch verwachten dat hij haar door heeft.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 12, 2005 20:15:45 GMT 1
Ik heb helaas enkele momenten gemist omdat er bezoek kwam, maar wat ik had gezien was erg leuk.
Vooral dat Tess zo zat te bluffen tegen Sandra, zonder ook maar een kick te geven. Als Sandra mee was gegaan hadden ze gewoon alles verloren maar ze zat er met stalen gezicht, dat zelfs Stevie en Jodi het niet doorhadden...
Ik vind Sandra en Harry een verschrikkelijk stel, helemaal hoe ze Terry zo heen en weer gooien...Vind het sneu voor hem, hij doet zo zijn best.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 12, 2005 20:19:40 GMT 1
Vond al die gezichts close-up's erg grappig.
|
|