|
Post by Crazybloempje on Dec 7, 2005 23:30:07 GMT 1
Zes maanden na de dood van Claire, heeft Tess zichzelf op haar werk gestort en heeft besloten om het paardenfokken en trainingsprogramma weer voort te zetten op Drovers. Een gestolen paard, een woedende bosbrand en Stevie die haar orders niet aanneemt drijven Tess tot het uiterste en resulteren in een inzinking.
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 9, 2005 22:01:42 GMT 1
Het was raar om Charlotte als een peuter te zien. Vond de aflevering wel leuk. Ik vond Stevie vandaag veel beter. Ik denk omdat ze beter omging met de anderen. De gesprekken tussen haar en Tess waren ook beter en ook grappiger en je kunt voor het eerst het begin van een vriendschap zien.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 9, 2005 23:58:43 GMT 1
Ik moet de aflevering dalijk nog bekijken, maar Charlotte was de vorige aflevering pas 4 maanden (dat zei Tess in het ziekenhuis) en volgens de beschrijving zijn we hier pas 6 maanden verder...dan kan Charlotte toch nooit geen peuter zijn...
|
|
San
Figurant
|
Post by San on Dec 10, 2005 0:29:59 GMT 1
Je hebt gelijk. Je bent pas een peuter als je 18 maanden bent, maar ik bedoelde meer (met mijn peuter opmerking) dat ze zoveel groter is. Het is ook niet hetzelfde kind meer. De baby werden door een tweeling gespeeld en de baby van vandaag door een drieling.
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 22, 2005 15:50:53 GMT 1
ze is inderdaad nu een heel stuk groter
|
|