|
Post by Peter on Jan 5, 2007 18:23:08 GMT 1
muziek hard aan zetten, uiteinde vastpakken, ogen dichtknijpen, en dan een beetje op de muziek die plijster opeens wegtrekken xD
Hoe zou je afscheid nemen van iemand alhoewel je enorm van die persoon houdt?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 5, 2007 20:34:09 GMT 1
Er voor de laatste keer naartoe gaan... goed gesprek hebben... De ALLERLAATSE zoen... and then it's time to move on...
Hoe zou jij je gevoelens aan een andere persoon laten zien?
Edit: Zo goed?
|
|
|
Post by Peter on Jan 5, 2007 21:02:55 GMT 1
is eigenlijk niet volgens het spel uw vraag edit: ja Nou,, slecht.. of niet Ik laat alleen onverschillige emoties zijn zoals blij, vrolijk, teleurgesteld.. nothing important.. soort afweersysteem Hoe zou jij 1000 euro bestend als je het zou winnen bij een prijsloterij?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 5, 2007 21:22:18 GMT 1
In ieder geval besteden in Chosen... Verder een nieuwe spijkerbroek en schoenen! *GOD I need that* en verder op mijn rekening zetten om te sparen... Zodat ik later weer meer kan uitgeven aan Chosen... XD
Wat zou jij doen met 1 miljoen?
|
|
|
Post by Peter on Jan 5, 2007 21:39:59 GMT 1
denk een keer vorstelijk shoppen en dan de rest op de bank zetten xD
hou zou jij iemand wijsmaken dat je een dochtertje hebt?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 5, 2007 21:42:54 GMT 1
Om te beginnen het tegen Jonna zeggen... en dan zeggen dat je een "two"nightstand hebt gehad...
Hoe zou jij reageren als je vriend/vriendin zegt dat ie van iemand anders een kind heeft?
|
|
|
Post by Peter on Jan 5, 2007 21:50:36 GMT 1
ik zou het niet geloven hoe zou jij je voelen als je... een ballonvaart meemaakt?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 5, 2007 21:53:02 GMT 1
I believe I can fly!! *haha* Zou wel gaaf zijn
hoe zou je reageren als je een dode muis in je kamer vind?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 5, 2007 22:16:51 GMT 1
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (ik doe het je nog een keer voor hoor Jonna ) Hoe zou jij omgaan met mensen die steeds weer terugkomen terwijl ze eignelijk weg zouden blijven
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 5, 2007 22:23:16 GMT 1
uitflippen tegen ze en zeggen : WAAROM BEN JE NIET WEG GEBLEVEN!!!!!!!!!!
hoe zou je het uitmaken met een beroemdheid??
|
|
|
Post by Peter on Jan 5, 2007 22:57:25 GMT 1
sorry maar m'n *engelse uitspraak* agent vind dit een goed publicitiezet *tosses hair back*
hoe zou jij 'hoe zou je dat doen?' opvatten als je enorm (oversekst) melig bent? bwhaha
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 6, 2007 0:06:12 GMT 1
Heel fout...maisvelden...whahaha...met een picknickkleed he Hoe zou jij je leven beschrijven in 3 woorden?
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 6, 2007 0:33:12 GMT 1
Rough, Lonely, Bweeh... Hoe zou jij een brief beginnen aan iemand waar je smoooor verliefd op bent?... Beste, Allerliefste, Yo, Hey!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 6, 2007 0:57:03 GMT 1
Lieve ..... of ik kreeg laatst een kerstkaartje met: Voor het allerliefste meisje van de wereld...die kwam goed aan Hoe zou jij reageren als mensen waarvan je dacht dat het je vrienden waren je proberen te ditchen?
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 6, 2007 1:05:35 GMT 1
Klote...dan zou ik schreeuwen ; FLIKKER OP , KLOOTZAK(KEN)
|
|