moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 3, 2007 19:31:31 GMT 1
Ik heb dit heel vaak gespeeld toen ik jonger was. Kijk het gaat zo. Bijv ik vraag... Hoe zou je je tv kapot maken? Dan geef je een antwoord op, Je kan het verzinnen of misschien heb je het wel echt gedaan en vertel je dat! en dan vraagt de volgende hoe-zou-je-dat-doen-vraag.
Mijn eerste vraag;
Hoe zou je het uitmaken met vriend(in)?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 3, 2007 21:59:13 GMT 1
Recht in het gezicht
hoe zou je een huis aan flarden helpen??
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 4, 2007 11:46:33 GMT 1
Honkbalknuppel pakken en op alles inmeppen (soms klinkt dat best als goed afleiding Hoe zou je een jongen/meisje versieren als je aan het stappen bent?
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 4, 2007 14:58:17 GMT 1
Heey Ik kom uit Brabant en jij?? xD Hoe zou je een celebrity versieren?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 4, 2007 21:12:48 GMT 1
Heey... Ken ik jou nou ergens van?? Hoe laat jij iemand lachen?
|
|
Eva
Figurant
|
Post by Eva on Jan 4, 2007 21:44:18 GMT 1
Gewoon zelf lachen want ik blijk een hele aanstekelijke lach te hebben Als je lastig gevallen wordt door iemand op stap, wat zou je dan doen om van hem/haar af te komen ?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 4, 2007 21:54:33 GMT 1
Zelf zeggen dat je geen intresse hebt en anders tegen je vrienden zeggen of de barkeeper misschien zelfs de bewaking..
Hoe zou je reageren als iemand recht in je gezicht zegt dat ie van je houd?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 4, 2007 23:26:13 GMT 1
Omdraaien en heel hard wegrennen denk ik....haha ligt aan de situatie...maar das wel echt een wegrenmoment Hoe zou jij reageren als je een miljoen had gewonnen?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 5, 2007 0:20:49 GMT 1
Godverdomme!! waarom niet de hoofdprijs Hoe zou je tegen iemand zeggen dat hij/zij de meest irritante persoon is??
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 5, 2007 0:25:20 GMT 1
Heel simpel: Klootzak, je bent de irritantste zak van de wereld (inside joke voor sommige onder ons ) Hoe zou jij een springkussen opvouwen (Hele discussie op de nieujwjaarsborrel vanavond )
|
|
ocf
Figurant
|
Post by ocf on Jan 5, 2007 15:37:25 GMT 1
Hem eerst helemaal plat maken.. En dan oprollen met heel veel mensen want in je eentje is dat onmogelijk(tenminste, ligt aan de grootte) *heeft er ervaring mee*
Hoe zou je reageren als iemand zei dat je een meet&greet kon krijgen met je grootste idool/idolen?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 5, 2007 16:08:36 GMT 1
Hem eerst helemaal plat maken.. En dan oprollen met heel veel mensen want in je eentje is dat onmogelijk(tenminste, ligt aan de grootte) *heeft er ervaring mee* Hoe zou je reageren als iemand zei dat je een meet&greet kon krijgen met je grootste idool/idolen? Ik zou hem vouwen anders wordt ie way to big ik werk met springkussens Ik zou helemaal uit mijn dak gaan en al mijn vrienden bellen Hoe zou je je voorbereiden op een examen?
|
|
|
Post by wollieszz on Jan 5, 2007 16:55:58 GMT 1
charmed kijken doe ik altij!
hoe zou jij het romantisch maken thuis ?
|
|
ocf
Figurant
|
Post by ocf on Jan 5, 2007 16:56:06 GMT 1
ja, vouwen, rollen, whatever Kleiner maken iig:P Uh... ligt eraan wat voor examen... Hoe zou je tegen een heel gevoelig persoon zeggen dat je hem/haar echt kwijt wil?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 5, 2007 17:43:13 GMT 1
Das net als een pleister eraf trekken, hoe sneller je het doet, hoe minder pijn het doet.
Hou zou jij een pleister eraf trekken?
|
|