|
Post by tvaddictmapje on Jan 7, 2007 19:15:09 GMT 1
de heletijd kijken en romatisch (verlegen) lachen
Hoe zou je een tvster benaderen (die je erg leuk vind)
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 7, 2007 19:29:09 GMT 1
Jij bent beroemd, Ik niet... wij een relatie... Goede publiciteitsstunt ofnie dan?
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 7, 2007 19:29:50 GMT 1
Jij bent beroemd, Ik niet... wij een relatie... Goede publiciteitsstunt ofnie dan? Hoe zou je egen een spuuglelijke iemand zeggen dat ie heeel mooi is ?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 7, 2007 19:37:05 GMT 1
je bent egt heel erg mooi, egt waar echt heel erg mooi schitterend, prachtig gewoon... Idd je ziet er niet uit...
je kan btw ook gewoon op modify klikken... dat hoef je niet steeds te quoten
hoe zou je het uitmaken met je verloofde omdat je iemand anders leuk vind
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 7, 2007 19:41:49 GMT 1
Huwelijk gaat niet door... Waarom? ik zal je vertellen waarom. Ik ben verliefd op iemand anders... Geef deze ring maar aan iemand anders want ik verdien het niet.... Sayonara!
Hoe zou je reageren als je verloofde het zou uitmaken omdat ie op iemand anders verliefd is?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 7, 2007 20:01:25 GMT 1
Nou ja zeg eikel! eerst vraag je me ten huwelijk en dan dump je me, Zomaar!!, geef die ring dan maar aan haar als ze zo veel voor je betekend. (stieken ben ik ook verliefd op ieand anders, en ben ik blij dat hij het heeft uitgemaakt voor we gingen trouwen, maar toch)
hoe zou je reageren als je verloofde vreemd ging met je broer of zus
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 7, 2007 20:14:29 GMT 1
OMG HOE HEB JE DAT KUNNEN DOEN JIJ EIKEL! NET VOORDAT WE GAAN TROUWEN EEN BEETJE MET MIJN ZUS/BROER liggen rommellen! Vuile ********.... !! En jij Broer/Zus.. FLIKKER JIJ MAAR OP!
Hoe zou je tegen je vriend zeggen dat je al die jaren over je leeftijd hebt gelogen?
|
|
|
Post by Peter on Jan 7, 2007 20:16:43 GMT 1
Nou ik ben eigenlijk niet zo oud, jammerdanboterham.. Wil je nog verder met me? Nee? Naja ik ben toch al op je uitgekeken.. Groetjes *loopt weg met koffer*
Hoe zou je reageren als je überheerlijke boterham midden in de aula op de grond valt? Je zat al wel vanaf het 1e lesuur te fantaseren over hoe die zal smaken.. btw
|
|
moniekk
Groentje
I'll be there when the world starts to fall.
|
Post by moniekk on Jan 7, 2007 20:18:08 GMT 1
een 18+ film? Ohh.. Zullen we Knorretjes grote film anders doen? 2 bier? Cola is ook lekker!
Dan moet de hint wel duidelijk zijn.
Wat zou je doen als je Adopteerd blijkt te zijn na 17 jaar.. (weet niet of deze al is geweest..)
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 7, 2007 20:33:56 GMT 1
[Hoe zou je reageren als je überheerlijke boterham midden in de aula op de grond valt? Je zat al wel vanaf het 1e lesuur te fantaseren over hoe die zal smaken.. btw] gewoon doorlopen en wat halen ind e kantine
[Wat zou je doen als je Adopteerd blijkt te zijn na 17 jaar.. (weet niet of deze al is geweest..)] op zpoek gaan naar mn biologische ouders
wat zou je doen als je midden in de school uiglijd en iedereen ej aankijkt
|
|
|
Post by Peter on Jan 8, 2007 18:27:53 GMT 1
opstaan en doorlopen (happend though,,)
Toen je een kleuter was.. was je toen ergens ingefietst met je driewieller/ietsindierichting waar je niet in hoort te fietsen?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 8, 2007 18:33:20 GMT 1
kan ik me niet herrinneren (jij wel dan?) Btw dat is geloof ik stel je vraag en niet hoe zou je dat doen...
hoe zou je zorgen dat de hele school een dag thuisblijft (op een schooldag)?
|
|
|
Post by Peter on Jan 8, 2007 18:35:20 GMT 1
(ja) en je hebt gelijk, stomme stomme fout... foeii peter! umhz een bommetje plaatsen? hoe zou jij tegen je moeder zeggen dat je nieuwe broek na 3 dagen al kapot is?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 8, 2007 18:41:29 GMT 1
ehh, mam... ik dnek dat we vanmiddag ff motten gaan shoppen, en een klacht indienen, die broek die we laatst gekocht hebben is nu al stuk, bye!!
en snel naar boven gaan een andere broek aantrekken
hoe zou je tegen je ouders zeggen dat je van school getrapt bent
|
|
|
Post by Peter on Jan 8, 2007 18:48:18 GMT 1
Nou mam,, pap,, weet je het nog van de brugklas.. je weet wel wat ik bedoel... nu is het wat erger... The school kicked me out... ermmm OK did ya understand that?... Byes *loopt naar slaapkamer* hoe zou jij dat dan zeggen ?
|
|