|
Post by Peter on Jan 13, 2007 22:05:04 GMT 1
*iemand loopt tegen me aan, staat op, kijkt vreemd* ken ik jou niet ergens van? Naja *steekt hand uit en noemt d'r naam (die ik vergeten ben)*
Hoe zou jij iemand begroeten midden in de rimboe?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 13, 2007 22:44:54 GMT 1
ik maria... jij naam?
niet dat ik ooit naar de rimboe zou gaan (tenzij dat het is om beestjes te helpen)
hoe zou je tegen iemand zeggen (die je heeel erg aardig vind ) dat zijn/haar adem stinkt
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 14, 2007 12:59:12 GMT 1
Je stinkt uit je bek!! Edit Jessica Laten we dit maar ff weghalen he
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 14, 2007 16:20:03 GMT 1
kom op joh!!! er staat een trampoline beneden... *uhum*
hoe zou je iemand de weg wijzen naar de dichtsbijzijnde kleding winkel (vanaf je huis)
|
|
|
Post by Peter on Jan 14, 2007 18:44:44 GMT 1
ja ja immer grade aus..
hou zou jij vreemdgaan?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 14, 2007 18:49:54 GMT 1
Niet.... =D *ff diep in gedachte* met iemdn van een yoga les ofzo... dan valt het niet zo op en kan je gewoon zeggend at de les is uitgelelopen... maar ik zou het nooit doen
hoe zou je het goedmakne nadat je bent vreemdgegaan
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 14, 2007 20:23:26 GMT 1
Dat was mijn tweeling broer... ikke niet!!
Edit Jessica Heb het weggehaald omdat dit net ff iets te ver ging
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 15, 2007 15:14:27 GMT 1
heey Lionheart, je kan er wel wat onder zz hoor!!! Ben jij van Al-Qaida? hoe zou je je leraar voor schut zetten?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 15, 2007 18:39:53 GMT 1
zijn stoel onder hem vandaan halen.....
hoe zou je (als 10 jarige) een kassa-medewerker laten geloven dat je 18 bent??
Edit Jessica
Vechten doen jullie maar in jullie eigen tijd, niet op mijn forum<
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 15, 2007 18:44:06 GMT 1
heey lkkr ding!! ik ga vanavond stappen in Parijs... zin om mee te gaan?
hoe zou je als 18-jarige, bij de McDonalds doen alsof je 10 bent om niet voor schut te staan met een happymeal?
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 17, 2007 9:39:09 GMT 1
(uh dat is me een vraag) word ent zo klein als mij 1.61 of ga door je knieen als je langer bent en vraag je vriendin of ze moeder wil spelen en dan ga je bij haar smeken of ze dat voor je wil kopen
Hoe zou je tegen je gym leraar kunnen zeggen dat je hem niet leuk vind en dat je klas loog dat je hem leuk vind (mijn klas heeft tegen me gym leraar gezegd dat ik hem leuk vind wat dus neit waar is)
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 17, 2007 22:33:39 GMT 1
ik weet niet of ik goed kan uitleggen wat ik in gedachte heb... maar ik zal het proberen... Je gaat naar hem toe en zegt (deels om je klasgenoten terug te pakken) dat een klasgenotje je leraar wiskunde heel erg leuk vind en vraagt of hij nog tips heeft voor haar om haargeliefde tegemoed te zien... als hij antwoord geeft wacht je ff tot het heel even stil is en dan zeg je (half lachend): ze probeerde op mij/jou uit hoe een leraar zou reageren... (alsof het een grapje is) ik hoop dat je hier wat aan hebt en adners dat je ff kan lachen veel succes verder hoe zou je (als je uberhaubt een leraar leuk vind) tegen hem zeggen dat je hem leuk vind?
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 18, 2007 21:58:39 GMT 1
ik zou eerst een heel gesprek beginnen en later zeggen dat ik hem wel leuk vind en dan krijg ik rood gezicht en dan maar wachten tot het antwoord en als hij mij ook leuk vind ga ik eerst me zelf proberen in te houden en wat terug te zeggen maar als ie weg is vet hard schreeuwen
Wat zou je doen als er voor je neus iemand werd over gereden?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 19, 2007 13:19:32 GMT 1
Met grote ogen naar het tafereel staren... Aan de grond genageld staan... Oh My God zeggen... En als het heel erg is gillen.. Proberen mobiel te pakken en hysterisch 112 bellen... Na het telefoontje weer kalm worden omdat die meneer/mevrouw mij dat adviseert... *denkend aan toneellessen...*
Gaat waarschijnlijk dan de weg op bij die persoon kijken... Of hij/zij nog ademt en of het hart nog klopt *als het me lukt om die verekte slagader te vinden in de nek* En dan op de weg blijven staan zodat er niet nog meer auto's overheen kunnen rijden en wachten op de ambulance...
P.S. Na dat telefoontje van de 112 gelijk mn moeder bellen...
Wat zou je doen als je 2 jongens/meisjes erg leuk vind..? *je kan zegmaar niet kiezen*
|
|
|
Post by Peter on Jan 19, 2007 20:42:45 GMT 1
niet kiezen,, ik ken het =S
de telefoon ophangen terwijl je niet wilt
|
|