|
Post by Spike Gammo on Jan 20, 2007 13:17:42 GMT 1
Eeh, houdoe he... *klik* tuut tuut tuut tuut tuut
hoe zou je tijdens een feest tegen de buren zeggen dat het de TV maar is die al dat geluid maakt en dat de volume knop kapot is....??
|
|
|
Post by Peter on Jan 20, 2007 18:29:44 GMT 1
Nou ziet u, de afstandsbediening kan ik niet vinden,, en de volumeknop van de tv is kapot, maar ik moet gewoon echt dat programma zien.. Dus *begint de deur dicht te maken* sorry *maakt deur dicht*
Hoe zou jij iemand verleiden?
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 20, 2007 20:44:57 GMT 1
hey lekkerding zullen we wat gaan drinken in dat cafetje om de hoek en dan 2 rietjes in 1 beker (lkkr ouder wets) en dan stiekem richting het t*ngzoenen over gaan Wat zou je doen als je een jongen/meisje aan de telefoon had die jou leuk vind maar jij hem helemaal niet en op de computer je vriend/vriendin irritant door zit te praten al een hele tijd en gek van hem/haar word terwijl je tegelijker tijd door iemand anders in de maling word genomen (he Yoeri ) Ps: dit overkwam mij dus
|
|
|
Post by Peter on Jan 20, 2007 22:21:56 GMT 1
de computer afsluiten en ophangen en rustig een film gaan kijken maar je hebt geen hoe zou je.. vraag gesteld maar ik vergeef je het wel hoor weer maar niet bang Hoe zou jij iemand duidelijk maken dat je er helemaal niet mee eens bent? Op een zeer subtiele manier dan?
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 21, 2007 23:24:46 GMT 1
Kijk, op een punt heb je natuulijk wel gelijk! Maar aan de andere kant ben ik er helemaal niet mee eens! Ik zeg niet dat je het fout hebt ofzo! Ik heb gewoon een andere manier / methode. Dus de jouwe kan goed zijn, maar ik ben er gewoon helemaal niet mee eens ! ( pfoe wat een gedoe zeg ! ) Hoe zou je je vriend / vriendin duidelijk maken dat je gewoon zin hebt in jeweetwel ... Op een groffe manier dan!
|
|
|
Post by LionHeart on Jan 22, 2007 10:19:46 GMT 1
Neuken ?
Hoe zou je reageren als je thuis komt, en je merkt/ziet dat er inbrekers zijn ?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 22, 2007 12:16:57 GMT 1
Ik zou proberen onopgemerkt weer naar buiten te sluipen of anders heel hard gaan gillen, woon in een flatgebouw dus vast wel iemand die me dan hoort.
Hoe zou jij reageren als je het verkeerde smsje naar de verkeerde persoon stuurt? (En dan bedoel ik niet Hey hoe is het?)
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 22, 2007 17:35:59 GMT 1
ìk zou me verschrikkelijk schamen en dan proberen uit te leggen
Hoe zou je reageren als er door iemand werd gezegd tegen die jongen dat jij hem leuk vind terwijl het niet zo is maar hij daarna denkt van wel
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 22, 2007 18:14:05 GMT 1
DAT IS HELEMAAL NIET WAAR, MAN !! Hoe zou je reageren als je hoor dat die jongen/meisje waar je al eeuwen verliefd op bent lesbie/homo is, en dat iedereen het ook weet dat je verliefd op hem/haar is
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 22, 2007 18:50:26 GMT 1
ik zou dan gelijk hem haar negeren en ontwijken en niet meer aan kijken
hoe zou je reageren als er iets rond gaat dat je vriend eht uit gaat maken
|
|
|
Post by Peter on Jan 23, 2007 13:32:36 GMT 1
Niets drastisch, alleen even navragen
hoe zou jij je voelen als je pc helemaal op holslaat waardoor niets meer het doet?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 23, 2007 14:29:54 GMT 1
* Ik zou me klote voelen Maar ik zou daarna me oom op bellen en vragen: OOOOOOOOm me pc doet vreemd Kunt u me effe helpen Hoe zou jij de vriendschap tussen je vriend/vriendin weer goed maken na een mega ruzie ?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 23, 2007 18:06:22 GMT 1
het uitpraten... zeggen hoe je je voelt... anders begint de ruzie na een week gewoon weer op nieuw. dus je moet zorgend at alle problemen uit de weg zijn.
hoe zou je een leraar overhalen om je cijfer omhoog te halen
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 23, 2007 19:26:46 GMT 1
kijk, mijn ouder hebben de loterij van €20.000.000,-- gewonnen en.......
hoe zou je reageren als je beste vriend(in) met je geliefde vreemd ging??
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 23, 2007 21:17:57 GMT 1
ik zou echt helemaal uiit me laaie dakje gaan maar niet hem verbieden om niet met haar te gaan want hij moet immers zelf kiezen hoe zou jij reageren als je weet dat je engelse tentame goed is gegaan
|
|