|
Post by Peter on Jan 24, 2007 9:20:30 GMT 1
bwa had ik wel verwacht...
hoe zou jij je broers cd's ongemerkt 'jatten' om zo je eigen pc weer 'beter' te maken omdat je toch weet dat je broer het zal verneuken als hij het zelf zou doen?
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 24, 2007 10:36:20 GMT 1
als ie weg is mooi naar z'n kamer zo luit schreeuwen dat je z'n cd hebt gejat aangezien hij toch neit thuis is en dan downloaden
Hoe zou jij reageren als 3 weken neit op de computer mocht?
|
|
|
Post by Boot on Jan 24, 2007 12:23:29 GMT 1
( uit ervaring ) dagje erg chagerijnig en daarna valt het wel weer mee.... Hoe zou je een vriendin vertellen dat ze eigenlijk een sushi wijf is
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 24, 2007 15:28:14 GMT 1
dit bedoel ik niet winkielig... maar.... JE BENT EEN SUSHIWIJF!!!! zoals ik al zei: ik bedoel dit egt niet winkielig:$
hoe zou je reageren als je EXvriendin allemaal roddels over je vertelde....
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 24, 2007 18:12:55 GMT 1
het zelfde terug doen dus ook tegen iedereen roddels over haar vertellen
Wat zou jij doen als je vriend naar de ene film in de bios wil die jij totaal niet leuk vind en jij naar een andere die hij weer niet leuk vind?
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 25, 2007 10:39:14 GMT 1
uit eten gaan... en anders moet hij maar gewoon stil zitten en meekijken naar mijn film
wat zou je doen als je met je vriend(in) naar de film gaat en je beste vriend(in) nodigt zichzelf uit om mee te gaan, wat jij dus absoluut niet wilt die avond....
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 25, 2007 16:44:45 GMT 1
Eerst zorgen dat je snel van haar afbent bijvoorbeeld door te zeggen dat je ff wat gaat halen samen met je vriend(in) en dan snel tussenuit smeren en andere film pakken behalve als je al de kaartjes heb gekocht dan zit je met een probleem of je belt gewoon een andere vriend(in) en vraagt of die met die naar de bios wil zodat jij en je vriend(in) alleen kunnen gaan zitten zonder dat je merkt dat hun er zijn
Wat zou je doen als je mentor van plan is vanavond te bellen omdat je al 3 weken je spullen niet mee hebt?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 25, 2007 21:49:50 GMT 1
Mensen het is hoe zou je dat doen...anders gaat het te veel op stel je vraag lijken en sluit ik het topic...dus let daaralsjeblieft op
|
|
|
Post by Peter on Jan 26, 2007 16:06:33 GMT 1
Hoe zou jij verkomen dat dit topic weer op stel een vraag begint te lijken??
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 26, 2007 19:21:09 GMT 1
door "Hoe zou je" voor de vraag te zetten
hoe zou je iemand uitvragen die niks met jou te maken wil hebben??
|
|
|
Post by Peter on Jan 27, 2007 10:59:18 GMT 1
hey, ik heb zo een vraagje.. .. .. wil je een keer met me een colatje gaan drinken?
Hoe zou jij je voorstellen aan iemand die superberoemd is?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 27, 2007 22:54:42 GMT 1
Hallo, mijn naam is Jonna Voorendt en ik ben erg benieuwd hoe je het zo voor elkaar hebt gemaakt. Ik wil ook graag doorbreken... Any tips?
Hoe zou jij je voelen als je erachter kwam dat je geadopteerd bent?
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 28, 2007 12:26:57 GMT 1
Serieus?? Dus daarom leek ik voor geen ene moer op jullie! Jeetje... Is maar goed dat ik het nu weet in plaats er achter te komen ! Hoe zou je je computer vernielen?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 29, 2007 13:54:49 GMT 1
eerst 10 bestanden met virussen zoeken en dan de computer uit het raam gooien Hoe zou jij reageren als je hoordt dat je vriendin iemand heeft overgehaald die jij er totaal niet bij wil hebben met een feestje dat jij geeft?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 29, 2007 15:54:52 GMT 1
Ik zou eerst even vragen wat ze precies heeft gezegd, voordat je beschuldigingen maakt die niet waar zijn...en bedankt nog daarvoor Hoe zou jij verkleed gaan als je carnaval gaat vieren?
|
|