|
Post by Crazybloempje on Jul 15, 2006 14:49:28 GMT 1
Mensen lief wat zijn ze op charmed-ones.nl gezonken Yoeri...wij houden van je...en je mag niet eens weg bij ons
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 15, 2006 14:53:05 GMT 1
Pfft wat een roddeltopic op C-O!(Love_Charmed en ik weten het) Ze schrijven niet eens iets wat bij het topic hoort! Yoeri, wij houden van je, ga niet weg!
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 15, 2006 15:04:12 GMT 1
Ik hier ... weg gaan ... Hihi nooit. Hier zijn mensen teminste eerlijk, als ze iets vinden dan posten en zeggen ze dat ook. Ongeacht spamm
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 15, 2006 15:09:42 GMT 1
Ik hier ... weg gaan ... Hihi nooit. Hier zijn mensen teminste eerlijk, als ze iets vinden dan posten en zeggen ze dat ook. Ongeacht spamm Gelukkig Yoeri...als ik ooit mijn forum om welke reden dan ook zou moeten overdragen.,..weet ik dat het in goede handen is
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 15, 2006 15:10:11 GMT 1
Yoeri, Love_Charmed beschermd je nogal op C-O als ik het je mag zeggen.
|
|
|
Post by joan on Jul 15, 2006 16:21:48 GMT 1
Ik vind dat Love-Charmed groot gelijk heeft om Darth Yoto te verdedigen. Vond het C-O Forum al voordat Yoeri verbannen werd niet heel veel meer aan vooral door de vele regeltjes en slotjes op zowat elk topic, maar nudat Yoeri ook al verbannen is vink het helemaal nergens opslaan.
Vind dit forum heel er gezelig en heerlijk dat het niet zo een 'regeltjes' forum is ;D
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 15, 2006 19:07:38 GMT 1
Nog beter Yoeri ;D
Ze zijn daar nogal boos om omdat wij over Yoeri praten :s
|
|
Luna
Groentje
Live Life!
|
Post by Luna on Jul 15, 2006 19:18:43 GMT 1
Nou ze zijn gewoon boos omdat niet iedereen achter de ban staat. pech voor hen, maar uit wat ik heb opgemaakt vind ik de ban onterecht!
|
|
|
Post by romyp3 on Jul 15, 2006 20:35:42 GMT 1
ik vin het ech onterecht wat ze hebben gedaan met youri je gaat toch niet gelijk iemand bannen en anders moet je dat met die andere ook doen dus vin het echt onterecht en ik vind best dat jessica youri mag verdedigen YOU GO GIRL
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 16, 2006 10:45:12 GMT 1
Ten eerste vind ik het zo onwijs lief van Jessica, Nora, Annika, Pamela, Anke die echt actie op C-O.nl ondernemen .. En natuurlijk waardeer ik het heeeeeeeeeeeeeeeel erg dat er zo veel mensen hetzelfde over denken over mijn ban. Ik vond het eerst erg ik bedoel met Darth Yotho had ik meegeholpen aan The Propechy (hun webkrant), heb verhalen[/b[ en clips naar hun gestuurd. Headers voor het forum gemaakt. Tig banners voor leden daar zodat Jeroen het niet te druk had en dus voeg hij of ik ook wou helpen. En dan denk je er een vriend bij te hebben. Maar achteraf steken ze zo een mes in je rug. En dat heb ik zeker gezien na dat acevietje met die vieze Sabrine BAH, wat kunnen mensen vies en manipulatief zijn. En wat kunnen mensen zoals Jeroen slecht dingen zien ... hij merkt niet eens dat hij gemanipuleerd word en dat er op zijn gevoelens word gespeeld ... ag ja
Ik ben nu achteraf ondanks alles BLIJ ;D van zulk soort mensen af te zijn. Maar vind het soms wel jammer dat ik bepaalde RPG's en topics niet meer bij kan wonen op C-O.nl. Maar daar zal nu wel niks meer van over wezen ...
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 16, 2006 12:57:19 GMT 1
Dankje Yoeri ;D Er zijn op C-O nog andere mensen die het niet leuk vinden dat Yoeri eraf gesmeten is en zij zeggen ook zoiets als wij doen.
|
|
|
Post by charminglin on Jul 16, 2006 14:46:35 GMT 1
haha,, omg,, ik heb zo gelachen toen ik die topic op c-o's las, k had ff dagje niet gekeken, poe,, wat een discussie!!! haha,, nou yoeri, als je t maar weet,, minstens de helft van c-o's staat achter je!! haha,, oww,, het is echt grappig hoor!! jammer genoeg nu gesloten, want dat was (zoals love_charmed al zei) de enige levende topic op dat hele forum!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 17, 2006 11:19:11 GMT 1
Hmm... ik kom echt nooit op C-O.nl maar ik ging er even langs om te kijken wat er daar dan allemaal gebeurd was... maar jeetje wat gaan die mensen ver zeg! Als ik het zo lees is het echt onterecht wat er is gebeurd en vind het allemaal maar goed dat de meeste dan zo achter Yoeri staan. Vooral jij, Jessica, verdedigt hem echt goed indien hij dat zelf niet meer kan doen. Ben blij dat wij hier nooit zover zullen zinken en voor iedereen open staan!
|
|
|
Post by charminglin on Jul 17, 2006 12:31:11 GMT 1
daar ben k ook blij om ;D dit forum is zooow veel beter dan c-o's!!!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 17, 2006 13:49:10 GMT 1
meestal is jeroen ook vaak hard enzo ik heb samen met jonna bij ons onderschrift geschreven iest wat ik denk okeej hij gaat klagen maar nee! maar die discussie liep vond ik beetje uit de hand!
|
|