|
Post by Crazybloempje on Jul 17, 2006 16:38:27 GMT 1
Als ik het zo lees is het echt onterecht wat er is gebeurd en vind het allemaal maar goed dat de meeste dan zo achter Yoeri staan. Vooral jij, Jessica, verdedigt hem echt goed indien hij dat zelf niet meer kan doen. Ben blij dat wij hier nooit zover zullen zinken en voor iedereen open staan! Tja dat gebeurt er als je aan mijn vrienden komt...dan zorg ik ervoor dat ik wel spreek voor hem aangezien hij het zelf niet meer kan. Wees gewaarschuwd....don't mess with my friends....zou het voor elk ander lid van het forum ook doen hoor...Ik heb hier alleen maar fantastisch leden en toen ik dit forum begon durfde ik niet eens te dromen van 100 leden...laat staan 182....het forum is gezellig dankzij jullie en daar bedank ik jullie voor Wij zullen nooit iemands account verwijderen om welke reden dan ook...Je zult eerst een tijdelijke ban krijgen, maar dan moet je het wel heel gek maken
|
|
|
Post by travelgirl on Jul 17, 2006 17:43:17 GMT 1
Wij zullen nooit iemands account verwijderen om welke reden dan ook...Je zult eerst een tijdelijke ban krijgen, maar dan moet je het wel heel gek maken hoi ik weet dat ik nieuw ben.. maar speek je jezelf niet een beetje tegen... je gaat nooit iemands account verwijderen... maar je krijgt wel eerst een tijdelijke ban... ga je dan een account verwijderen? ik ben op een forum voor de lol en zo.n "gevecht"begint vervelend te worden. het is spijtig voor beide kanten zowel yoeri als andere. maar kunenn we gewoon plezier maken?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 17, 2006 20:54:39 GMT 1
ik bedoel dat als je het echt te gek maakt je een tijdje niet zult kunnen inloggen...maar verwijder geen accounts
Maar je hebt gelijk...laten wij niet zinken tot hun niveau...ik zal hier een slot op zetten
|
|