|
Post by Crazybloempje on Jul 9, 2006 16:15:58 GMT 1
Sommige van jullie zullen wel weten dat onze lievelingsadmin en lekkere vent Yoeri vandaag een groot onrecht is aangedaan
Door een persoonlijke ruzie met een Admin van een ander forum, maar hij de functie van Moderator had, moest hij ineens vertrekken en werd zijn account direct verwijderd.
Wij als TSOER leden laten dat niet op ons zitten en willen onze steun uiteraard betuigen aan onze lieve Yoeri
Zet in je msnnaam: Yoeri we staan achter je en voeg yoerilumios@hotmail.com toe aan je msnlijst zodat hij jullie steunbetuigingen kan zien.
Ook wil ik erbij zeggen. Dat bij ons op het forum nooit zo zal worden gereageerd. Dat leden voorgoed verwijderd worden. We vragen uiteraard eerst hoe of wat.
Groetjes Jessica
|
|
|
Post by Peter on Jul 9, 2006 19:45:04 GMT 1
Mag ik dan wel weten waarover die ruzie ging? misschien ben ik het er wel helemaal niet mee eens
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 9, 2006 19:51:56 GMT 1
Over 2 mensen die ruzie hadden. En de ene schuldige naar een persoon ging die een hoger rang had. En vervolgens als vriend zijn hoge rang gebruikte om mij weg te sturen.
Terwijl als je optreed voor een vriend of vriendin je nooit je rangen erbij mag gebruiken als het ook niks met de rangen en de site temaken heeft, maar het persoonlijk is tussen die 2 mensen die ruzie hadden.
|
|
|
Post by Peter on Jul 9, 2006 19:54:28 GMT 1
ohzo XD da's dom vriendjespolitiek, dat is gewoon vies maar ik begrijp het nu teminste waar het over ging
|
|
|
Post by Boot on Jul 9, 2006 20:50:24 GMT 1
nou yoerie, schatje je moet maar zo zien.... Bij ons ben je gewoon welkom hoor
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 10, 2006 7:51:01 GMT 1
nou yoerie, schatje je moet maar zo zien.... Bij ons ben je gewoon welkom hoor Kleine aanvulling vanuit mijn kant Yoeri, kan je niet missen hier
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 10, 2006 10:03:45 GMT 1
Ik steun je ook en mijn hele forum ook~!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 10, 2006 10:07:55 GMT 1
Ik denk dat ik voor het hele forum spreek als ik zeg :
We staan 100% achter je!!
|
|
|
Post by Lau on Jul 10, 2006 13:05:27 GMT 1
Jep... Ook ik sta 100% achter je!!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jul 10, 2006 17:16:21 GMT 1
Wat een winkielige actie.. maar hier zal ik je niet zomaar weg willen sturen hoor !
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 10, 2006 18:23:43 GMT 1
Echt een vage actie man. Maar hier ben je natuurlijk gewoon welkom... net zoals de rest! Sta ook 100% achter je.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 10, 2006 22:56:41 GMT 1
Bedankt iedereen. Vond het gister zo vervelend ... Maar nu ik hier lees dat jullie het ook een rotstreek en raar vinden. Geeft me een goed gevoel ... ;D
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 12, 2006 22:14:16 GMT 1
Sommige van jullie zullen wel weten dat onze lievelingsadmin en lekkere vent Yoeri vandaag een groot onrecht is aangedaan Door een persoonlijke ruzie met een Admin van een ander forum, maar hij de functie van Moderator had, moest hij ineens vertrekken en werd zijn account direct verwijderd. Wij als TSOER leden laten dat niet op ons zitten en willen onze steun uiteraard betuigen aan onze lieve Yoeri Zet in je msnnaam: Yoeri we staan achter je en voeg yoerilumios@hotmail.com toe aan je msnlijst zodat hij jullie steunbetuigingen kan zien. Ook wil ik erbij zeggen. Dat bij ons op het forum nooit zo zal worden gereageerd. Dat leden voorgoed verwijderd worden. We vragen uiteraard eerst hoe of wat. Groetjes Jessica Ik ben lid van dat forum en ik weet wie hem gekickt heeft maar die beheerdster (die Yoeri heeft laten kicken) doet wel soms bitchig (als ik het mag zeggen ten minste... ) Ik had Yoeri al toegevoegt toen hij nog op dat forum zat. En nu ben ik erachtergekomen dat hij gekickt is. (stond trouwens ook op dat forum)
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 12, 2006 23:32:34 GMT 1
Klopt dat hoor ik van meer mensen, dat er daar ook over word gediscusiert ... Ik hoopte dat misschien iemand die berichtjes hier kon plaatsen. Of screenshots van die reacties, sinds ik er niet meer op kan komen ... Maja Ben gwn beniewd. Ikzelf kan hier thuis namelijk niet meer op het forum . Maar als iemand het wilt posten hier laat het me maar ff weten via PB en post het hier ... ;D
|
|
Luna
Groentje
Live Life!
|
Post by Luna on Jul 13, 2006 22:43:00 GMT 1
Ja heb het ook gezien, vind het nogal l*llig om iemand een permanente ban te geven!
|
|