|
Post by Marissa on May 31, 2006 17:28:35 GMT 1
Wat staat er bij jou onder je Ctrl + V? Bij mij: Klaar met die schijtexamens.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 31, 2006 17:52:10 GMT 1
Everything happens for a reason, it's not supposed to be easy. Maar lekker dat je klaar bent met je examens!! Is het allemaal goed gegaan?
|
|
|
Post by Lau on May 31, 2006 19:40:04 GMT 1
Bij mij niks... Raar, er staat altijd wel wat...
|
|
|
Post by lauraatje on May 31, 2006 19:49:01 GMT 1
Wat verwacht u van deze functie?
Een begripvraag.
De interviewer wil weten of je begrijpt wat de functie inhoudt. Laat in je antwoord blijken dat je meer van de functie weet dan in de vacature staat. Laat merken dat je de aard van de functie begrijpt.
Schets een evenwichtig beeld van prettige en minder prettige kanten, van vereiste vaardigheden waarover je beschikt en dingen die je nog moet leren.
Heb vrijdag een sollicitatie gesprek en ben nu al kei zenuwachtig. Ben me maar een beetje aan het voorbereiden zo
|
|
|
Post by Marissa on Jun 1, 2006 11:59:16 GMT 1
Maar lekker dat je klaar bent met je examens!! Is het allemaal goed gegaan? Het gaat wel, twee vakken heb ik wel verkloot, dat is wel jammer. Maar de rest ging wel goed! Misschien heb ik een her ofzo. Bij mij: Radiorebel Giel Beelen gaat een tv-pilot maken voor de Vara. De zender wil nog niet kwijt wat voor soort programma de moederkoek etende dj gaat maken. Volgens geruchten zou het een talkshow zijn, die laat op de avond moet worden uitgezonden. De dj presenteert momenteel zijn eigen ochtendshow op 3FM. Giel kan binnenkort alvast laten zien wat hij kan op tv. Hij doet namelijk maandag a.s. op Nederland 3 live verslag vanaf het Pinkpop-festival.
|
|
|
Post by Peter on Jun 2, 2006 9:01:10 GMT 1
KT Tunstall - Other Side of the World heb ik net geknipt en geplakt voor het 'wat luister jij' topic
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 3, 2006 12:33:28 GMT 1
Wamberto Het contract tussen Wamberto en Willem II is nog altijd niet getekend. De oud speler van Ajax zat deze week om de tafel met Roeselare, maar kwam volgens Het Nieuwsblad niet tot een akkoord. Bij Standard Luik liep het contract van Wamberto af waardoor hij transfervrij is. Willem II heeft al laten weten interesse te hebben. Wamberto op zijn beurt wil terug naar Nederland waardoor het nog maar een kwestie van tijd is voordat de contracten worden getekend.
|
|
|
Post by Boot on Jun 3, 2006 19:19:38 GMT 1
xxxx dat staat bij mijn msn voor tongen... haha
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jun 3, 2006 21:56:53 GMT 1
|
|
|
Post by Rianne on Jun 3, 2006 22:02:00 GMT 1
Tja, ze passen wel goed bij het eerste seizoen
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 4, 2006 0:21:21 GMT 1
Dit heeft toch veel weg van een RPG. En past dus beter in de Fanfic topic. Het is niet van Charmed. Maar toch is het handiger om hem daar te plaatsen, daar is hij makkelijker te vinden.
Ik zal hem, nadat mensen dit hebben gelezen verplaatsen naar het RPG onderdeel van dit forum
--> Plakte zonet op een ander forum een berichtje van Yoeri (Darth Yotho) in dat van mij.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 4, 2006 9:46:44 GMT 1
LG KG800 De LG KG800 is een innovatie op het gebied van ergonomie dankzij het ultradunne design, het verlichte toetstenbord en de 1,3 megapixel camera met zoom 4x en flitser. De KG800 is een tri-band mobiel die SMS, MMS en email kan verzenden. Verder beschikt de KG800 over een MP3 speler, zodat je overal naar je favoriete muziek kunt luisteren. Ik ben op zoek naar een nieuw toestel maar ik vind er teveel leuk. Kan echt geen keuze maken.
|
|
|
Post by Boot on Jun 7, 2006 20:03:29 GMT 1
nee maar de eerste paar keer is het niet zo erg leuk hoor je moet effe doorneuken... om het plat te zeggem uhm haha een vriendin vroeg of de eerste keer pijn deed en daar praten we over... vandaar ;D
|
|
|
Post by Marissa on Jun 8, 2006 12:00:50 GMT 1
Alex Klaasen
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 8, 2006 14:19:16 GMT 1
nee maar de eerste paar keer is het niet zo erg leuk hoor je moet effe doorneuken... om het plat te zeggem uhm haha een vriendin vroeg of de eerste keer pijn deed en daar praten we over... vandaar ;D Heej Bo.... ook lekker onderwerp
|
|