|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 19:46:04 GMT 1
:[ $P!|{€ G@MM0:[ (ip)Vakantie(ip) Vraag niet wat er gebeurt als je een antichrist mee uit vraagt!!(H)
mijn MSN naam
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 5, 2006 20:39:12 GMT 1
Woningcorporatie koopt alles op en bouwt appartementen, waarmee de buurtfunctie voorgoed verdwijnt
tja...school he
|
|
|
Post by Marissa on Jul 6, 2006 11:38:02 GMT 1
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 6, 2006 16:46:22 GMT 1
:>:>heeft zin in de meeting van mijn forum:>:>
stuur ik na al mijn mensen van mijn eigenforum
|
|
|
Post by Peter on Jul 9, 2006 19:20:24 GMT 1
The girl thingycat Dolls - Buttons.mp3
|
|
|
Post by Boot on Jul 9, 2006 20:29:12 GMT 1
lekker schatje hoor
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 9, 2006 20:32:45 GMT 1
8x02
|
|
|
Post by Peter on Jul 11, 2006 14:53:44 GMT 1
Ik ga naar een onbewoond eiland en ik neem mee: Mijn hond, een deurmat, mijn computer, een afstandsbediening, potloden, papier, m'n mp3speler, een tv, mijn ps2, een video recorder (voor het WK!), een potje knutsellijm, pizza, een paraplu, zwarte zonnebril,zonnebrandcreme, een wuppie, een gameboy advance, mn alias-dvd-boxen, een boek, mijn "Myrnia.tk"-flyers, een mobieltje, een vliegtuig, mijn gamecube, Naruto,een zaklamp, mijn Simba-knuffel,mijn star wars video's, mijn oven voor de pizza, een laptop, Dagger, verrekijker, Dark, een boek over biologie, spinazie, brownies, het lieve klein konijntje, Chocola, Vincent Valentine, Rikku, Gippal, Paine, Tidus, een ventilator, een zakmes, televisionset, telefoonboek, Riku, een franse poedel, de ;;-smiley, eline , zwemkleding, Peter,een hoe overleef ik peter pakket, het Myrnia-forum, pakje condooms, muziek, stroom, een hele grote tas, een huis, een hoop meisjes, een jongensgroep met een stripact, Tara, een trampoline, Chiyo-chan, Maya, een verrekijker, Suus, tekentablet, MoCa, Eline, een hoe-overleef-ik-een-jongensgroep-met-een-stripact-pakket, een poke-vingertje, nog een paar eline's zodat we haar niet vergeten, Nils (aka gekkie), airco, een bloempot, een bloem om in de bloempot te zetten, aarde voor in de bloempot, een tuinschepje de bloem in de bloempot te kunnen planten, een beeldje van een kikker om in de bloempot te zetten, een gieter om het bloempje water te kunnen geven, een kniptang om de overtollige blaadjes van het bloempje weg te knippen, wat voedendemineralen voor aarde waardoor het plantje beter groeit, een nieuwe bloempot omdat het bloepmje anders eenzaam zou zijn, en natuurlijk een bloempje anders is die bloempot leeg, andere aarde voor dit bloempje, ook wat groeimineralen voor dit bloempje, een schildpadbeeldje voor in dit bloempotje, twee onderzetters voor de bloempotten, een hangmat om uit te rusten van al dat tuinieren, Araya, een DVD-speler, een DVD van Lost, geld, een spaarvarken, een hamer voor t geval het spaarvarken niet open wil gaan en wij t geld nodig hebben, een portemonnee om 't geld in te stoppen, kleding winkel om het geld uit te geven, een wasmachine want sommige mensen moeten echt geen twee dagen dezelfde kleding aan, een bed
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 11, 2006 16:20:53 GMT 1
Resident Evil: Extinction is the third in the francise. There are even rumors of an fourth instalment.
We know that Alica, Jill Valentine, Carlos Olivera and TJ will be in it. New characters are Chris Redfield, Claire Redfield, Albert Wesker who fans will know from the games.
The movie will be in thea
|
|
|
Post by Marissa on Jul 15, 2006 11:33:42 GMT 1
Exo-Politics
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 15, 2006 11:56:44 GMT 1
|
|
|
Post by Annika on Jul 15, 2006 17:25:00 GMT 1
Donder zelf een eind op...als je niks zinnigs te melden hebt Jessica's reactie in dat topic op CO.nl.. Nouja, spreekt voor zich
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 15, 2006 19:53:35 GMT 1
Yoeri is niet verbannen om iets op het forum maar omdat hij Sabrine een sexueel gefrustreerde bitch noemde...kwam het soms te dicht bij de waarheid
Een reactie die ik eigenlijk wilde posten op c-o.nl Spreekt voor zich lijkt me
|
|
|
Post by Marissa on Jul 15, 2006 21:50:57 GMT 1
;;__ [C]armen » Nobody Said It was easy says: nu wil me moeder wel achter in
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 15, 2006 23:00:13 GMT 1
alyssa en haar paard
moest ik invullen in een balkje dus had het daar opgezet!
|
|