|
Post by Crazybloempje on Jun 20, 2006 22:24:10 GMT 1
Ik leef niet meer voor jou!!!!!!!! zegt: ik ken iemand die aan je kenmerken voldoet en nog dichtbij woont ook
en zin uit mijn gesprek met Boot...
|
|
|
Post by Marissa on Jun 23, 2006 12:07:16 GMT 1
NOHHH
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 25, 2006 12:53:27 GMT 1
MARTIJN TEN VELDEN I WISH U WOULD
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 25, 2006 14:53:05 GMT 1
Day after day.. Time passed away.. And I just can't get you off my mind.. Nobody knows, I hide it inside.. I keep on searching but I can't find.. The courage to show to letting you know.. I've never felt so much love before.. But if I let you go I will never know..What my life would be holding you close to me.. Will I ever see you smiling back at me.. How will I know.. If I let you go..
Was ff nieuws aan het posten op mijn site..
|
|
|
|
Post by Boot on Jun 25, 2006 20:38:30 GMT 1
( oo wat een leukerd )
een boek ik geloof van harry mulisch over de zoon van hitler.
een boek dat ik lees voor school, siegfried
|
|
|
Post by Annika on Jun 25, 2006 22:16:59 GMT 1
nopedown Emoticon van C-O.nl, moest ik hebben om aan te geven wat ik van Nederland vond
|
|
|
Post by Peter on Jul 3, 2006 12:30:38 GMT 1
op ctrl+v staat: Rihanna - Unfaithful
|
|
|
Post by Annika on Jul 3, 2006 23:17:19 GMT 1
"Juuð Well this calls for a toast ; bruin rood en oververhit zegt: maareh ik sms kim wel even dat ik maybe morgen niet ga, want eh, m'n stoelgang is niet helemaal normaal " Hahaha! Dat is een gekopieerd zinnetje uit een msn gesprek, moest ik ff naar iemand anders struren
|
|
|
Post by Peter on Jul 4, 2006 10:03:34 GMT 1
Ik ga naar een onbewoond eiland en ik neem mee: Mijn hond, een deurmat, mijn computer, een afstandsbediening, potloden, papier, m'n mp3speler, een tv, mijn ps2, een video recorder (voor het WK!), een potje knutsellijm, pizza, een paraplu, zwarte zonnebril,zonnebrandcreme, een wuppie, een gameboy advance, mn alias-dvd-boxen, een boek, mijn "Myrnia.tk"-flyers, een mobieltje, een vliegtuig, mijn gamecube, Naruto,een zaklamp, mijn Simba-knuffel,mijn star wars video's, mijn oven voor de pizza, een laptop, Dagger, verrekijker, Dark, een boek over biologie, spinazie, brownies, het lieve klein konijntje, Chocola, Vincent Valentine, Rikku, Gippal, Paine, Tidus, een ventilator, een zakmes, televisionset, telefoonboek, Riku, een franse poedel, de ;;-smiley
spelletje van een het übersteforum dat er bestaat XD
|
|
|
Post by Boot on Jul 5, 2006 10:37:50 GMT 1
@ One.... dat kan nie wij hebben niet zoon spel En wat is XD? leerlingenraad.schoter.nl
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 14:51:29 GMT 1
@ bo dat moet een smiley voorstellen. + ;D ongeveer ctrl-v = hahahahahahahahahahahahahahahahah
|
|
|
Post by Peter on Jul 5, 2006 18:20:33 GMT 1
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 18:55:35 GMT 1
xun2
activerings code
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 18:59:02 GMT 1
op ctrl+v staat bij mij:
vleugje wind, ziel van vuur vervul mijn harte wens op dit uur Schoot der aarde, tranenmeer Breng mij nu mijn liefste weer
|
|