|
Post by Boot on Apr 3, 2007 15:46:02 GMT 1
- ik ben zo blij met me nieuwe banner - paprika chips - jeeeej weekeind
|
|
|
Post by Peter on Apr 4, 2007 11:22:28 GMT 1
- ik heb helemaal geen zin in zaterdag
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 5, 2007 9:34:21 GMT 1
- dat peter niet weet wat hij gaat beleven zaterdag - maar ja, wie wel....
|
|
|
Post by Peter on Apr 5, 2007 13:08:26 GMT 1
'n waarzegster
- AAAAAH IK MOET CLAIRE ZIEN! naja in de nieuwe aflevering - stomme telefoon >.< die valt van ongeluk bijna uit elkaar >.< - waarom doe ik eigenlijk >.< - week niet >.< - oeh doe ik het weer >.< - aaah stoppe xD
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 6, 2007 12:55:36 GMT 1
- dat Peter nog minder spoort als een ontspoorde trein......
|
|
moniekk
Groentje
I'll be there when the world starts to fall.
|
Post by moniekk on Apr 8, 2007 18:46:15 GMT 1
* Dat jessica's strechter best goed te beslapen is. Nja.. die 3uur waarvan ik er heb van mogen genieten dan.
*en dat dus, Konijnen voedsel, verbazing wekkend genoeg niet eens zo héél vies is.
HAAA en ik zit al op 4 posts!!!!!!!!!!! *yaay*
|
|
|
Post by Peter on Apr 8, 2007 21:05:13 GMT 1
OMG Ik was dat konijnen voer al helemaal vergeten xD
maar wel geweldig van je moniqeu het een q!
naja toen ik dat hardop zei klonk het leuker. xD
|
|
moniekk
Groentje
|
Post by moniekk on Apr 9, 2007 18:58:32 GMT 1
hahaha Inderdaad! Beetje jammer hoor *Ik denk aan de apen die in oss wonen want die hebben mijn tas gejat Vieze vuize #$%^&*(^$%^& oss'enaren!
|
|
|
Post by Peter on Apr 10, 2007 9:03:35 GMT 1
JE STERRETJES TAS!
|
|
moniekk
Groentje
|
Post by moniekk on Apr 10, 2007 13:16:13 GMT 1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb er serieus slapenloze nachten van
|
|
|
Post by Peter on Apr 11, 2007 10:43:12 GMT 1
hoe durven ze
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 13, 2007 14:56:53 GMT 1
Gvd, lijkt wel zomer
|
|
|
Post by Peter on Apr 13, 2007 15:05:47 GMT 1
m'n post aantal staat gelijk aan het jaar waarin we leven
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Apr 15, 2007 16:26:00 GMT 1
ja zie het ooohhh wat is eht warm smeld bijna hier ga zo me vriend amar weer eens irriteren wat heb ik leuke kleren gekocht heb sin om een rondje te touren emt me vriend op scooter il wat staan er lelijke poesenbeeldjes op de vensterbank Love you Shakira ja hou ook van jou wat is spaans moeilijk bo kom eens online mis je heb je me geblockt ofzo (niet bootje maar andere bo waar ik scooter examen mee heb gedaan) ik wil ook zo dansen als Shakira ja dat kan ik ook ff proberen hoor yeaj ik kan eht ook ben gek op Beautiful Liar en shakira uhh en m,e vriend ;D goh dat je geen hoogtevrees heb op zo'n hoogte ja dat zou ik ook wel willen schatje maar heb eht geld er neit voor moet eerst me scooter nog kopen oohhh heb werk nodig ik wil die foundation hebben aaauuuhhhhh heb spierpijn (tip ga niet te wilt buikdansen krijg je spierpijn van eerst me buik toen me rug toen me been daarna me rug alweer toen alweer me been toen me heup wordt er ziek van zoveel blesures in 1 jaar toen me been dat was van de week nu me been en heup/rug spier verrekt was van de week gebeurd maar voelde vanochtend echt te erg nu valt wel weer mee aaahh morgen tentames en heb neit eens geleerd
|
|
|
Post by Peter on Apr 15, 2007 19:54:09 GMT 1
mijn gedachtegang is zo f**ked up en zo vol met dingen dat ik het niet eens omschrijven kan.
|
|