|
Post by Lau on Aug 27, 2006 8:14:13 GMT 1
(w8, zaten die niet in de toekomst, Chris en Leo?) Inderdaad... ;D
|
|
|
Post by Jonna on Sept 1, 2006 16:55:13 GMT 1
*Bianca staat nu midden in de kamer op zolder.*
Bianca: Wyatt! Ik heb je nu echt nodig! Niet alleen met The Nexus, maar ook met je broer en vader!!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 2, 2006 9:18:55 GMT 1
Phoebe ligt nog steeds vastgebonden ergens in de onderwereld. Ze raakt in paniek, als zelfs Cole haar niet kan vinden in de onderwereld wie dan wel?
"Ik moet vertrouwen hebben in mijn zussen" zegt ze tegen zichzelf.
Ergens anders in de onderwereld vecht Cole nog steeds de demonen van zich af. Ze zijn geen partij voor hem en hij is extra sterk door zij woede omdat ze Phoebe hebben meegenomen.
"Kom hier, dan maak ik as van jullie allemaal!"
Opeens hoort hij vaag een stem: "Cole, help me dan toch"
Hij hoort meteen dat het Phoebe is. Hij probeert uit te vinden waar het vandaan komt, maar heeft de hulp van Paige nodig. "Paige, samen kunnen we haar vinden...help me even"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Sept 2, 2006 11:59:19 GMT 1
(Euhm, hoe komt het dat ie opeens ergens anders in de onderwerld is en opeens vastgebonden is? Ik snap het helemaa niet meer hoor...)
Edit Love_Charmed
Stel dit soort vragen aan de RPG leider of in het aftertalk topic. Dit is de RPG zelf en teruglezen wil ook nog wel eens helpen
|
|
|
Post by Annika on Sept 2, 2006 17:07:28 GMT 1
*Paige orbt naar Cole toe en orbt samen met Cole vervolgens naar een iets meer demon-vrije zone*
Paige: Oké, wat moet ik doen?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 2, 2006 23:11:51 GMT 1
(hihi paige en cole samen orben dat had ik graag eens willen zien) "Als we jou sensing kracht en mijn kracht samenvoegen moeten we de barriere die het signaal blokkeert kunnen deblokkeren en Phoebe vinden...alleen zijn we niet sterk genoeg. Ik hoor haar maar kan het niet plaatsen, maar ze is in gevaar" Cole kijkt Paige aan om te kijken of zij hem begrijpt
|
|
|
Post by Darth Yotho on Sept 3, 2006 20:09:31 GMT 1
*Bianca staat nu midden in de kamer op zolder.* Bianca: Wyatt! Ik heb je nu echt nodig! Niet alleen met The Nexus, maar ook met je broer en vader!! Wyatt: Sorry, ik werd opgehouden. Wat is er aan de hand Bianca ?
|
|
|
Post by Annika on Sept 3, 2006 22:17:14 GMT 1
(hihi paige en cole samen orben dat had ik graag eens willen zien) "Als we jou sensing kracht en mijn kracht samenvoegen moeten we de barriere die het signaal blokkeert kunnen deblokkeren en Phoebe vinden...alleen zijn we niet sterk genoeg. Ik hoor haar maar kan het niet plaatsen, maar ze is in gevaar" Cole kijkt Paige aan om te kijken of zij hem begrijpt (Haha inderdaad, maar goed Je brengt me wel op een idee trouwens ;D) Paige: Oké, enneh, hoe gaan we dat precies samenvoegen? Ik bedoel, orben is één ding, maar als we nou ook nog elkaars handen vast moeten gaan houden... Cole kijkt haar aan met een blik die genoeg zegt.. Paige: *zucht* Vooruit dan maar, voor Phoebe.. *Paige pakt Cole's hand* Paige: En nu?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 6, 2006 17:07:29 GMT 1
Cole kijkt even bedrukt maar dan komt er een lichtje in zijn ogen.
"Ik weet waar ze is...kom op"
Shimmert hand in hand weg met Paige (haha sorry kon het niet laten)
|
|
|
Post by Darth Yotho on Sept 6, 2006 21:40:52 GMT 1
Wyatt keek de kant uit waar ook Bianca naar keek. Hij vroeg zich af waarom ze zo in gedachten verzinking was.
Wyatt: Bianca !, wat is er gebeurd ?
|
|
|
Post by Jonna on Sept 8, 2006 16:28:50 GMT 1
Bianca: Er is iets mis met kleine Chris en Wyatt! Ze hadden een krachtveld gemaakt. Leo en Chris konden er niet door. Ik trouwens ook niet, maar ze lieten me er uiteindelijk wel door. Maar Leo en Chris zijn weggegaan en ik weet niet waarheen... Wat moeten we nu doen??
|
|
|
Post by Darth Yotho on Sept 9, 2006 11:53:50 GMT 1
Wyatt: Ik weet dat me moeder me dit ooit heeft verteld, je weet wel in de toekomst alleen weet ik de rede niet meer. Ik geloof dat het te maken heeft met een bepaalde spreuk, waardoor ze alles wat goed is als slecht zien en ook andersom. Dit kan onwijs gevaarlijk zijn. Waar zijn Mama, kleine Wyatt en Chris ?
|
|
|
Post by Jonna on Sept 11, 2006 13:51:47 GMT 1
Bianca: Kleine Wyatt en Chris zijn beneden. Waar Piper is weet ik niet.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Sept 11, 2006 15:52:25 GMT 1
( Ik weet niet of het mag maar Pamela zal waarschijnlijk nooit meer de rol van Piper kunnen spelen in het rpg! Dit komt door persoonlijke reden! Ik weet wat er aan de hand is! Als je het ook wil weteh weet je me te berijken!)
|
|
ilse
Figurant
|
Post by ilse on Sept 13, 2006 6:26:42 GMT 1
Piper; Sorry dit is allemaal mijn schuld! ik heb een spreuk gebruikt om niet meer bang voor mijn krachten te zijn. Ik kon het niet verdragen de angst en aangezien niemand er wat aan kon doen heb ik een spreuk die ik een tijd geleden heb gebruikt uitgesproken overmezelf. de oorspronkelijke spreuk was om mijn angsten te overwinnen maar ik ben bang dat het alles heeft veranderd.... we moeten proberen de spreuk terug te draaien anders zullen de toekomstige Chris en Wyatt hier ook door aangetast worden!! we hebben niet veel tijd meer...
|
|