|
Post by lorenienna on Apr 2, 2006 15:26:44 GMT 1
Gisteren hele avond voor tv gelegen. Vandaag net terug van powerplate en me nu achter de pc genesteld. Vooral niets dus .. Zal wel nog een hele week zo blijven, heb nog één weekje vakantie te gaan. En volgens de dokter heb ik het begin van klierkoorts, wat voor veel rusten betekend, dus dat komt goed uit ;D.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 2, 2006 17:02:04 GMT 1
Ben gister weer uitgeweest Was echt heel gezellig. Daarna bleef mijn vriendin slapen, dus veel slaap heb ik niet gehad meer, dus zit nu een beetje als een zoutzak voor de computer Ikheb echt geen zin in morgen, maar ja daar hebben jullie niks mee te maken
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 3, 2006 17:33:39 GMT 1
LionHeart is back... Moest van het weekend namelijk tennissen in Deutschland ja ;D Was gister weer thuisgekomen... Maja, vandaag had ik een slechte dag! Maar daar val ik jullie verder niet mee lastig... Ben blij dat ik weer kan posten op dit forum
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 3, 2006 18:24:15 GMT 1
En hoe heb je gespeeld in duitsland,nog iets gewonnen? Vandaagwas echt een super nietleuke dag maarja, morgen weer eendag, hoop dat die leuker is en vanavond even expeditie robinson kijken
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 3, 2006 18:26:20 GMT 1
Begint morgen mijn laatste stageweek, ben ik ziek. Ik vind dan dat ik dat niet mag missen dus ga er toch maar heen. Maar vraag me af hoeveel zin het heeft. Ga zo dus maar naar bed in de hoop dat ik morgen beter voel.
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 4, 2006 17:20:20 GMT 1
Nee had verloren in de finale...
Ben vandaag van de trap gedonderd omdat mn zusje een glas op de trap had laten staan...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 4, 2006 17:50:21 GMT 1
Jeetje... je hebt er toch niets ergs aan over gehouden? Want een val van de trap kan nog wel eens iets lelijks doen.
|
|
|
Post by kiwi on Apr 4, 2006 19:15:22 GMT 1
jah vooral omdat je over een glas bent gevalllen...........
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 5, 2006 12:23:02 GMT 1
Nee had verloren in de finale... Ben vandaag van de trap gedonderd omdat mn zusje een glas op de trap had laten staan... oow jammer dat je hebt verloren.. en wel voorzichtig doen, anders kun je e volgende keer niet meer tennissen ik ben er de komdende twee dagen niet, moet verplicht op GLV kamp en dat lijkt me zooo saai, ook omdat de leukste mensen niet mee gaan maar goed, ik overleef het wel weer
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 5, 2006 13:49:40 GMT 1
@ LionHeart : Das niet zo heel slim natuurlijk .. Maar ik hoop dat het niet al te erg is ! @ Mariss : nou, ik wil je toch veel plezier wensen. Zo'n dingen vallen meestal beter mee dan je denkt. En je moet maar denken dat het maar twee daagjes zijn. Ikzelf heb eiglijk niet zo heel veel op het programma staan. Nog een beetje sporten van de week en verder vooral niet te veel doen. Vrijdag mss nog met vriendinnen gezellig pizza eten, maar das nog niet zeker. En vrijdagavond naar een trouwfeest, daar kijk ik wel erg naar uit.
|
|
|
Post by kiwi on Apr 5, 2006 15:15:47 GMT 1
Ik moet elke dag tegen de wind helemaal na sgool fietsen en dan zit mun haar nie meer goed door al die wind/ regenen en daar word je ok chagrijnig van
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 5, 2006 17:00:40 GMT 1
Ik ben zo slim dat ik nog net weet dat je een glas niet op de trap moet neerzetten !! En verder kon ik dat glas niet zien... Het was weer boringggg vandaag op school... Veel plezier nog op kamp Mariss
|
|
|
Post by Boot on Apr 6, 2006 7:34:14 GMT 1
mijn vader is mijn verjaardag vergeten! gister was ik jarig en hij ging gewoon naar zijn werk en kwam thuis... Ik heb geen kaarten en geen telefoontjes en geen kado'tjes gekregen, ik word daar nogal depri van
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 7, 2006 15:46:54 GMT 1
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet leuk vindt Bo...Maar heeft hij het toch nog goed gemaakt ? Kom net thuis van school en voor de verandering was het best wel leuk vandaag, komt misschien omdat ik dan weer allemaal lol zat te trappen ;D Ruzie met 2 van je beste vrienden is niet leuk Verder weet ik nog niet wat ik ga doen van het weekend...Gewoon lekker rustig aan doen en chillen
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 7, 2006 17:42:10 GMT 1
Eindelijk zit mijn stage er dan op. Ben best wel moe nu want was nog een drukke week, maar nu twee weken vakantie! Ik ga er lekker van genieten. Maar iemand nog leuke ideeën voor het weekend? Want zoek eens wat anders dan de kroeg of een disco.
|
|