mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 27, 2006 16:55:25 GMT 1
nee idd, ik denk dat liefde veel belangrijker is (ja, klinkt lekker afgezaagd, maar denk wel dat het waar is)
net nieuwe schoenen gekocht.. joechei en ik ga zo weer even een lostvideotje bekijken <3
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 27, 2006 17:54:47 GMT 1
Had het ook niet over geld en over liefde, maar over werken Mn ouders zijn nog steeds niet terug, ik snap er niks van Vanmiddag en net was het ff dikke onweer, vind bliksem altijd wel mooi om te zien
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 27, 2006 19:10:28 GMT 1
Vind ik ook!!
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 28, 2006 15:36:37 GMT 1
Vanacht zijn me ouders weer terug gekomen vanuit China Dus het is gedaan met de pret...Nee hoor, vind het fijn dat ze er weer zijn!! Mn vader heeft weer een hoop voor me meegenomen ;D Ben verder nog steeds ziek en dat is minder Terwijl het vandaag zn mooie dag is...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Mar 28, 2006 18:25:39 GMT 1
Oow beterschap! Wat heb je gekregen van je ouders? Vandaag weer een geweldige toets gemaakt.. uhum.. belachelijke toets gedaan, ik ga toch geen monologen van Hamlet uit m'n hoofd leren.. en nieuwe schoenen gekocht <3 na nog een dag toetsen, morgen even leuk de stad in ,donderdag naar groningen en vrijdag benk daar nog.. en dan is mijn weekje wel weer bijna voorbij
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 29, 2006 10:27:42 GMT 1
Dus eigenlijk een standaard weekend
|
|
|
Post by Boot on Mar 30, 2006 8:34:38 GMT 1
ik baal want mijn msn doet het op een of andere manier niet meer... en ik krijg nu ook steeds zoon soort beveiligings pop up als ik naar me hotmail ga... iemand een idee hoe ik mijn msn weer kan laten werken?
oja... en ik vind het leuk om met iedereen van deze site te praten en als jullie me leuke ideen of dingen laten zien per email enzo, maar k word een beetje gek van die doorstuur mailtjes enzo, mijn computer is niet zo snel want ik heb geen adsl dus het duurt lang voor ik die mails binnen heb en dat vind ik gewoon bull sh*t...
dus gelieve daarmee te kappEH!!!
xxx Bo
|
|
|
Post by LionHeart on Mar 30, 2006 16:27:14 GMT 1
Mn vader had een iPod meegenomen voor me, wat spellen voor de ps2, en een old skool nintendo, want had daar nog spellen van...
Voor mij is het al weekend ;D
Ik had trouwens laatst ook zn mail gekregen!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 30, 2006 18:47:17 GMT 1
Eindelijk weekend! Wat voelt dat toch heerlijk... en dit keer kan ik er ook een beetje van genieten want ik heb maandag ook maar vrij genomen! Heb net mijn eerste rijles gehad... en ik leef nog! Maar het was best zwaar. Sturen, remmen, gas en koppeling doen. Ben helemaal uitgeput. Volgens mij staan er nog steeds afdrukken van mijn handen in het stuur geperst. En parkeren en achteruit rijden. Pff... leek wel alsof alles ineens kwam. Maar vond het echt super!!!!
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 31, 2006 12:29:23 GMT 1
Leuk dat je je eerste rijles gehad hebt!! Ben zelf al een tijdje bezig. Moet binnenkort denk ik voor m'n theorie op, dus ben daar maar veel mee bezig.
Vanavond naar de verjaardag van me oma, ze wordt 91!!! Fijn weekend iedereen!!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Mar 31, 2006 13:08:54 GMT 1
Ik ben weer terug!!!!
Misschien had niemand door dat ik weg was maar ik ben er in ieder geval weer. Ik heb het paardrijden dus overleeft maar niet in 1 stuk. Heb een gebroken armpje en een zenuw is beschadigt dus ik kan de boel nog niet echt bewegen. Maar ik ben wat mobieler dus kruip weer wat vaker achter de comp.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Mar 31, 2006 17:43:49 GMT 1
Jeetje... een gebroken arm en beschadigde zenuw is ook niet niks. Is dat gebeurd tijdens het paardrijden? Ben je eraf gevallen? Is het gewoon op een ander moment gebeurd? Anyway, heel veel sterkte ermee!
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Apr 1, 2006 0:49:40 GMT 1
Inderdaad gebeurd tijdens het paardrijden. We hadden wat les gehad en een ritje door het bos gemaakt toen we nog eventjes op de foto gingen... een ander paard beet mijne waardoor ze op sprong en ik op de grond eindigde. Al met al niet echt een leuke dag. Je bent er ook meteen maanden zoet mee.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 1, 2006 12:45:46 GMT 1
Sterkte ermee anna! vandaag weet ik even niet wat ik moet doen, laatse toetsweek gehad, dus voor school ook niks meer te doen.. en ja verder.. gister en eergister naar groningen geweest, echt heel gezellig.. en uitgaan in grunn is echt geweldig! Ik raad het jullie allemaal aan..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 1, 2006 19:56:19 GMT 1
Misschien ga ik nog wel eens naar Groningen, een vriendin van mij woont daar op kamers... en ben er eigenlijk nog nooit geweest. Meestal komt zij hierheen, dus eigenlijk heb ik haar kamer nog niet eens gezien... Ik ben daarstraks uit eten geweest, ben nu even thuis om me om te kleden en zet zo even een DVD'tje aan. En dan straks uit met een stel vrienden. Wordt weer een leuke avond/nacht! Wat gaan jullie doen?
|
|