|
Post by Boot on Apr 14, 2006 12:08:31 GMT 1
het feest was wel grappig... alhoewel als ik zo de foto's terug kijk schrik ik wel van het gebrek aan kleren aan mijn lijf je moest zo hoerig en ordinair mogelijk en ik en mijn vriendinnen vonden dat wel grappig... maar met die foto's schaam ik me kapot... verder.. sja veel gedanst en tequilla gedronken ( jezus de hell dat tequilla dat is me wat hoor he )
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 15, 2006 18:15:16 GMT 1
Foto's, wij willen foto's ;D ! Tequilla.. Ik heb vorig jaar besloten om dat nooit meer van mn leven te drinken. Toen had vriendin van me een feestje en het werd laat en toen werden de drankspelletjes bovengehaald.. Was behoorlijk in de wind en alles was heel leuk.. Tot ik de volgende morgen wakker werd, was zo ziek als een hond, heb zelfs de verjaardag van mn nicht moeten overslaan.
Maar goed, dat even terzijde.. Op het moment heb ik een leuk weekend voor de boeg. Straks nog es een stapje in de wereld zetten, Jungle Fever, here I come. Ik heb er hartstikke zin in ! En morgen dan Pasen, voormiddag eitjes rapen, smiddags Chinees.. En extra mooi meegenomen : maandag een vrije dag, dankzij Paasmaandag ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 16, 2006 10:14:22 GMT 1
Met pasen gaat bijna iedereen wel wat met familie doen. Ik ga straks even naar mijn oma, van daar gelijk door naar mijn tante en daar blijven we ook eten enzo. Morgen een dagje uitwaaien op het strand. Even lekker alles van je af zetten. Heerlijk! Daarna gaan we ergens met z'n allen chinees eten. ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 16, 2006 21:01:10 GMT 1
Dinsdag naar Berlijn!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 17, 2006 16:57:18 GMT 1
Het strand was echt heerlijk! De lucht was blauw en de zo'n scheen heerlijk! Ik heb mijn jas ook gewoon in de auto laten liggen en hahet helemaal niet koud. Verder ben ik zelfs verbrand, dus krijg ik ook nog een kleurtje. Misschien begint de zomer nu dan toch.
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 17, 2006 18:48:13 GMT 1
Nou ik hoop het maar, van dit weer wordt je egt depressief... Ik heb verder niet egt veel gedaan van het weekend...Ja gister was er dan bezoek maar dat was ook niet echt boeiend...Neefjes en nichtjes die nergens vanaf kunnen blijven !! Ben eigenlijk wel blij als het morgen is, kan ik weer naar school en tennissen
|
|
|
Post by kiwi on Apr 21, 2006 10:13:46 GMT 1
kzit nou op sgool en de domme leraar segt dat je mag doen wat je wil maja deze com is egt zo sloom en der zit zon mensje mee te kijken of we niet op van beveiligde sites sitte te kijken en we hebben 2 tussen uren omdat de gymleraar er niet is en nou zitte met een wiskunde leraar opgescheep en dalijk een biologie leraar en dan nog natuur- scheikunde en nederlands ..........
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 21, 2006 14:05:27 GMT 1
Ik ben vanochtend terug gekomen vanuit berlijn! Ben echt moe
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 21, 2006 17:48:51 GMT 1
En.... hoe was Berlijn? Erg cultureel gedaan of gewoon lekker genoten?
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 21, 2006 18:31:30 GMT 1
En het is weer weekend ;D Was vandaag niet naar school geweest, had maar een paar uur les en voelde me ook niet zo lekker...Maar knapte al gauw op, want wat was het vandaag een lekker weer zeg...Lekker een terrasje gepakt vandaag Verder zie ik nog wel wat ik van het weekend ga doen ; Wat was je in Berlijn wezen doen Zamber? Nog sjans gehad met een Duitse Chick, ghehehe
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 21, 2006 19:30:32 GMT 1
Ga zo wie..is de mol? kijken en zit tussendoor naar radio oost te luisteren om te horen hoe Willem II het er vanaf brengt in Zwolle. Maandag gaan we naar Tilburg om ons cluppie te steunen in het thuisduel!! Beter winnen ze! (Moussa Dembele!) Maaruh iedereen een heel fijn weekend he!!!
Groetjes
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 22, 2006 15:56:42 GMT 1
Voor jou ook een leuk weekend Laura ! Ik zie het iig helemaal zitten. Lekker kunnen uitslapen vandaag, straks bezoekje brengen aan nieuwe discotheek in de buurt, ik ben eens benieuwd. Alleen jammer van het weer.. Gisteren was het zo mooi, heb van mn bushalte naar huis gewandeld (40 minuten wandelen), wat ik normaal nooit doe, en namiddag buiten aan de vijvers een beetje gestudeerd. En vandaag is het gewoon weer koud .. Hopen dat het morgen weer beter wordt !
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 22, 2006 16:59:52 GMT 1
Ja hopen dat het morgen weer beter wordt ja, had me vandaag voorbereid op een mooie dag...wilde lekker gaan chillen vandaag in de tuin Gister op stap geweest, was weer goeie Om half 6 lag ik in bed, en om 9 uur moest ik al weer op de tennisbaan staan... Ja en verder was ik dus van plan om van de zon te gaan genieten, maar helaas Vanaaf maar lekker voor de buis hangen...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 23, 2006 13:48:08 GMT 1
En.... hoe was Berlijn? Erg cultureel gedaan of gewoon lekker genoten? Was met school.. dus raad maar! Echt zo'n 1-malige ervaring!!
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 23, 2006 15:04:01 GMT 1
Cultureel ? Ach, zo'n schooltrips vallen best mee. Ik heb vorig jaar een week van mijn paasvakantie opgegeven om tien dagen naar Rome te gaan. Veel cultuur gezien, maar vooral enorm veel lol gehad, genoten van het mooie weer en fijne gezelschap. Iemand dit weekend nog iets interessant gedaan ? Ik ben zoals ik al eerder zei, gisteren een kijkje gaan nemen in de nieuwe discotheek in de buurt. Ben binnen gewandeld en letterlijk meteen terug buiten. Er was totaal niemand aanwezig, buiten het personeel . Gelukkig lag ons stamcafé in de buurt, dus is het toch nog een leuke avond/nacht geworden ;D
|
|