|
Post by LionHeart on Apr 24, 2006 8:50:49 GMT 1
Ik heb verder niks boeiends gedaan vant weekend, maar weekend was ook niet zo leuk... Ben wel blij dat Ajax gister weer van Feyenoord had gewonnen, maakt mn weekend toch nog een beetje goed Zal maar is naar school gaan anders kom ik dalek nog te laat
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 24, 2006 19:48:18 GMT 1
En ik ben weer begonnen met studeren. Had me helemaal voorbereid op 4 dagen per week 2 uur... heb ik vandaag van 10 tot half 6 op school gezeten. Moest er wel heel erg aan wennen maar ik heb het de rest van de week dan ook wel erg rustig.
Maar zeg... iemand nog leuke plannen voor koninginnedag??
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 25, 2006 12:27:19 GMT 1
nee moet nog even zien wat ik met koninginnedag ga doen.. einde van het jaar nadert moet nog 1 dag naar school endaarna leren voor esamens.. hoop dathet allemaal lukt.. heb er in ieder geval zin in als het voorbij is
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 25, 2006 17:52:19 GMT 1
Vieren jullie die laatste dag nog uitgebreid? Wij hadden een best groot LSD feest en was ook gewoon super gezellig. Gewoon de laatste dag een beetje niksen... altijd leuk. En hoeveel examens moet je doen? Nouja, gaat vast lukken!
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 25, 2006 18:19:58 GMT 1
Weet nog niet wat ik met Koninginnedag ga doen...Vrijdag met Koninginnenacht ga ik in ieder geval stappen Koninginnedag...pff, dat weet ik nog wel 3 jaar geleden... Waren we overdag gewoon in Eindhoven, en voor de mensen die in Eindhoven wonen zullen het nog wel weten, maar toen brak er opeens een ontzettend noodweer uit... Ik kwam de parkeergarage uit, en echt dikke regen en hagel !! En moest ook onder een viaduct door, nou mn auto stond egt tot boven de wielen onder water, het kwam gewoon naar binnen als ik raam zou open doen... Echt, voor zover ik het me kan herinneren heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt !! Hoop maar dat het dit jaar biejte mooi weer is
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 26, 2006 13:49:16 GMT 1
Ga met vrienden naar Leiden toe, terrasje pakken (en maar hopen dat het weer meezit!!) en dan gaan we nog even naar Armin van Buuren, want die draait dan gratis, met een fles rode wodka!!
Heb gisteren in één keer m'n theorie examen gehaald, ben kei blij!!! ;D
|
|
|
Post by Lau on Apr 26, 2006 15:16:48 GMT 1
Ik ga lekker de hele dag computeren... (Net als normaal) Alleen nu zijn mijn ouders er niet, die gaan op vakantie naar Normandie...
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 26, 2006 15:54:20 GMT 1
@ Laura : proficiat ! Veel succes alvast, want nu begint het moeilijke pas . Iig : doe het beter dan mij ! (twee maal theorie en drie maal praktijk).
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Apr 27, 2006 7:47:11 GMT 1
Vieren jullie die laatste dag nog uitgebreid? Wij hadden een best groot LSD feest en was ook gewoon super gezellig. Gewoon de laatste dag een beetje niksen... altijd leuk. En hoeveel examens moet je doen? Nouja, gaat vast lukken! ja wij hebben straks nog examenbal.. heb in totaal 7 examens. Oow wat vind ik voetbal toch saai. Gister moest de rest van het gezin natuurlijk weer voetbal kijken.. en ja.. dan zit ik me totaal te vervelen, want wat is er nou leuk aan 22 man die an=chter een balletje aan rennen
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 28, 2006 9:11:12 GMT 1
Ga met vrienden naar Leiden toe, terrasje pakken (en maar hopen dat het weer meezit!!) en dan gaan we nog even naar Armin van Buuren, want die draait dan gratis, met een fles rode wodka!! Heb gisteren in één keer m'n theorie examen gehaald, ben kei blij!!! ;D Gefeliciteerd met je theorie! Wat goed dat je het in een keer hebt gehaald... (Ik ben nog steeds aan het leren... en voel langzaam aan al een her aankomen.... Maar hoe gaat het verder met je rijlessen? Je scheurt al lekker over de weg? Ook dit gaat bij mij nog niet helemaal lekker... maar met 4 lessen mag je eigenlijk ook nog niet echt klagen.
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 28, 2006 12:05:44 GMT 1
Hoi nicole,
Met m'n rijlessen gaat het goed hoor, Henk (m'n rij instructeur) heeft afgelopen woensdag gezegd dat we nu gaan stampen. Alleen moet ik verder voor me uit gaan kijken en moet ik nog wel een aantal keren inparkeren etc, want dat heb ik echt nog maar een paar keer gedaan.
Maar als je ervoor zorgt dat je de theorie echt helemaal kent en de vragen maakt totdat je ze foutloos doet (het is wel heeel veel werk!), dan kan het niet misgaan. Wist bijna alle antwoorden al voordat ze er stonden. In ieder geval al succes met leren en een heeel fjn weekend!!! Groetjes
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Apr 29, 2006 17:45:25 GMT 1
Haha... ik heb ook een rij-instructeur die Henk heet. Maar deze week heb ik een week vrij dus ga nu echt aan mijn theorie beginnen. En heb al vaker gehoord dat je veel proef-examens moet maken... dus dan ga ik dat ook maar doen. Bedankt voor de tip! En jij ook een fijn weekend!
|
|
|
Post by LionHeart on May 1, 2006 10:37:26 GMT 1
Wie is die invisible user Show yourself
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 3, 2006 20:11:41 GMT 1
Zo, nu kom ik hier ook weer eens ben de laatse tijd druk bezig geweest met school en vandaaag was ik de stad in.. kleren en andere spullen gekocht voor examenbal.. Hoe ist met jullie allemaal.. sorry dat ik niet meer zo veel kom, maar heb gewoon te weinig tijd.. Iig, nu ben ik er weer even en laat ook even wat achter
|
|
|
Post by lauraatje on May 7, 2006 11:58:49 GMT 1
Heeft iemand nog wat leuks gedaan met bevrijdingsdag?? En de rest van het weekend?? Ik ben met bevrijdingsdag 's avonds naar Guus Meeuwis geweest, die kwam in Zoetermeer. was wel lachen! En ook Willem II nog gewonnen, dushelemaal top!
|
|