|
Post by LionHeart on May 8, 2006 0:02:03 GMT 1
Nee ik heb helemaal niks gedaan met bevrijdingsdag, vind dat namelijk een beetje onzin... Vant weekend heb ik ook niet echt iets bijzonders gedaan... Vrijdag weze bbq-en met mn zusje en haar vriendinnen, verder heb ik gewoon wat van het weer genoten O ja, en afgelopen avond natuurlijk niet vergeten, dat Ajax van PSV het gewonnen, maakt een k*tavond toch nog een beetje goed...Het zal morgen stil zijn in Eindhoven, ghehe ;D Pff, kan niet slapen... Maja, latersss !
|
|
|
Post by lauraatje on May 9, 2006 16:34:30 GMT 1
Hey Lionheart, gefeliciteerd hoor met de overwinning! Alleen een beetje jammer dat de supporters bij de huldiging met elkaar gingen matten!!!
|
|
|
Post by LionHeart on May 9, 2006 18:31:34 GMT 1
Ja dankje dankje ;D Deden die PSV supporters dat ook niet bij de huldiging van het kampioenschap, volgens mij toch wel
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 9, 2006 20:12:03 GMT 1
Ja, dat is waar! Maar niet zo erg als bij Ajax! Bij PSV kampioenschap hooguit 3 mensen opgepakt.. Bij Ajax 15 mensen opgepakt!!
|
|
|
Post by Boot on May 10, 2006 10:50:11 GMT 1
Hallo allemaal, daar ben ik weer... dat is een tijd geleden ik zal het even uitleggen! Ik heb drie weken in het ziekenhuis gelegen door operaties en dergelijke... maar nu ben k weer bijna helemaal beter en in ieder geval thuis dus... ben er weer helemaal bij
|
|
|
Post by Lau on May 10, 2006 12:54:07 GMT 1
Ik ben blij dat alles nu goed met je is, Bo!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 10, 2006 13:37:23 GMT 1
Leuk dat je weer terug bent Bo! Ben blij dat je weer uit het ziekenhuis bent.
|
|
|
Post by maria on May 10, 2006 14:28:46 GMT 1
Pff... het thermo ding geeft hier 28 graden aan! Best warm ineens....
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 10, 2006 19:23:54 GMT 1
Welkom terug Bo.. blij dat alles weer bijna helemaal goed gaat ! Ik heb echt zin in morgen.. Dorpsfeest bij ons int dorp en das altijd wel gezellig.. krijg twee vriendinnen te slapen dus ook erg gezellig..
|
|
|
Post by The Protector on May 10, 2006 19:45:34 GMT 1
Hoi Bo, welkom terug, ik hoop dat het al weer een beetje beter met je gaat
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 10, 2006 20:19:52 GMT 1
Het wordt weer kouder!! En het was net zo lekker!!
|
|
|
Post by LionHeart on May 11, 2006 9:04:02 GMT 1
Welkom terug Bootje, hoop dat het nu goed met je gaat
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 11, 2006 11:00:16 GMT 1
Het wordt weer kouder!! En het was net zo lekker!! Hmm... het wordt zaterdag maar 17 graden en gewoon 70% kans op regen! En voor de rest is het gewoon weer droog. Had echt gehoopt dat het lekker weer zou blijven want zaterdag heb ik vanaf 1400 een feest dat buiten wordt gegeven met 's avonds een bbq en meestal daarna gewoon nog een tijdje borrelen. Maarja... als het gaat regenen valt dat natuurlijk in het water. Baal er echt van!
|
|
|
Post by lauraatje on May 12, 2006 16:35:21 GMT 1
Op teletekst is het alweer een beetje aangepast en staat dat het morgen ongeveer 20 graden wordt en 40 om 40! Dus dat is alweer een beetje beter voor je feest morgen! Van mij mag het weer wel zo blijven! Heerlijk weekje geweest met die temperatuur! En dan ook nog Willem II zien winnen en nog eens een Xbox 360 met 2 spellen gewonnen! En dan nu lekker weekend! Super! Have fun iedereen! xxx
|
|
|
Post by lorenienna on May 12, 2006 18:21:54 GMT 1
Jammer dat het weer opnieuw een beetje slechter gaat worden. Vond het net zo lekker. Ben ook al een aardig kleurtje aan het krijgen, breng op school de laatste dagen meer tijd binnen door dan buiten. Dat het nou net dit weekend slechter moet worden. We hebben net een nieuwe bbq gekocht en willen om zondag uittesten. Noujah, we zullen zien hoe het loopt.
@ Bo : beetje laat, maar toch : welkom terug, ik hoop dat het weer helemaal beter met je is !
|
|