|
Post by Crazybloempje on May 13, 2006 10:39:31 GMT 1
Ben blij dat je weer terug bent Bo
|
|
|
Post by LionHeart on May 14, 2006 17:31:15 GMT 1
En hebben jullie een leuke Moederdag gehad ? Ik niet echt...Wij doen er ook niet aan, maar ik heb vandaag tijdens het tennissen de enkelbanden van mn linkerenkel gescheurd...Had vandaag mn enkelband ter berscherming niet om, omdat we eigenlijk buiten zouden gaan tennissen maar het regende dus we gingen naar binnen...Daar ligt tapijt dus dan blijf je gauw staan zeg maar met je voet! Magoed, heb ik ff die dingen niet om en God straft onmiddelijk Morgen naar het ziekenhuis de schade opnemen, maar het ziet er niet goed uit !! Heb ik weer hoor, dan weer dit, dan gebeurd er weer dat, ik word er niet goed van !! Sorry...
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 14, 2006 18:18:46 GMT 1
Smam hoeft niks.... nou, dan krijgt ze ook niks
|
|
|
Post by lorenienna on May 14, 2006 19:10:43 GMT 1
Nou, ik heb best een leuke moederdag gehad. Mams was reuze blij met haar bbq en ik ook, aangezien we em meteen uitgeprobeerd hebben. Alleen, we hadden veel te veel van.. nou, zowat alles. Dus hebben we vanmiddag gebbqt en ben ik mezelf anderhalf uurtje geleden nog wat vanalles gaan eten. Zit nu dan ook propvol. En dan te zeggen dat ik op dieet ging ..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 15, 2006 16:19:35 GMT 1
Ik heb best een leuke moederdag gedaan. Wij vieren het meestal niet echt uitgebreid, 's ochtend doen we de kadotjes bij het ontbijt of de koffie en daarna is het weer gewoon een zondag.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 15, 2006 16:33:20 GMT 1
ik heb ook niet echt veel gedaan met moederdag.. toen ik wakker werd was mijn moeder er helemala niet.. met m'n vader naar m'n oma toe.. dus ja smiddags wel cadautje gegeven en verder was het een gewone zondag..
Lionheart klinkt niet echt veel.. veel sterkte !
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 16, 2006 14:23:13 GMT 1
Pff... het is wel te merken dat het weer tegen het einde van het collegejaar loopt! Normaal heb ik het best rustig maar kom om in het werk. Zit verder nog met mijn werk, rijlessen, vrienden en familie... Lekker druk maar wel gezellig! Heeft er volgende week trouwens nog iemand vakantie?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 16, 2006 15:05:10 GMT 1
Praat me niet over volgende week, zit dan midden in de examens ik ben zo blij als dat afgelopen is
|
|
|
Post by Lau on May 16, 2006 16:04:55 GMT 1
Ik heb geen vakantie meer tot de zomervakantie, nog wel een paar vrije dagen... mariss: Ik hoop dat je slaagt... Mijn broer en zus hebben dan ook examens...
|
|
|
Post by LionHeart on May 16, 2006 20:22:04 GMT 1
Ja daar zit ik dan, 6 weken gips !! Ja heb verder eigenlijk niks bijzonders te melden... Dan wens ik iedereen die examens hebben maar succes
|
|
|
Post by lorenienna on May 16, 2006 20:47:39 GMT 1
Ja daar zit ik dan, 6 weken gips !! Ja heb verder eigenlijk niks bijzonders te melden... Dan wens ik iedereen die examens hebben maar succes Nou, dan mag je nog van geluk spreken als je er dan al vanaf bent. Pezen en ligamenten genezen namelijk heel langzaam. En bedankt voor het succes . Ik zal het ook nodig hebben. Niet volgende week, maar dan begint mijn blok. Mn examen is voor twee juni en gaat op een zesde van mn totale studiepunten voor dit jaar .. Maar ach, we zullen wel zien Voor de anderen ook nog veel succes !
|
|
|
Post by LionHeart on May 16, 2006 21:54:50 GMT 1
Nou, vanaf ben ik er dan nog zeker niet !! Ik heb dan binnenkort ook examen theorie, maar ook praktijk... Had ik nog ezens niet aan gedacht, zal lekker gaan met een poot in het gips, en dan koken Zal ik maar is gaan vragen of ik er langer over mag doen...
|
|
|
Post by Lau on May 17, 2006 12:55:06 GMT 1
LionHeart: Ik hoop voor je dat alles nog een beetje normaal gaat enzo... @iedereen die examens moet doen: waas ik de vorige keer vergeten ... IEDEREEN SUCCES!!!!
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2006 16:24:03 GMT 1
ja iedereen met examens heel erg veel succes... niet te veel stressen, goed slapen, groene thee drinken en pinda's eten... en als je vriend of vriendin hebt... dat helpt ook
|
|
|
Post by Lau on May 17, 2006 16:38:41 GMT 1
Mijn zus zei dat bananen eten ook werkt...
|
|