|
Post by LionHeart on May 17, 2006 18:21:04 GMT 1
Bananen eten...daar heb ik nog nooit van gehoord Die hulpmiddelen die er zijn daar geloof ik niet zo in, gewoon zoals Bo zegt, niet teveel stressen en af en toe ook wat leuks doen voor de afleiding Vandaag is mijn favoriete vrouw jarig, prinses Maxima...Ghehe
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on May 17, 2006 19:19:41 GMT 1
bedankt allemaal voor succes wensjes bananen werken wel.. ze maken het bloed dikker waardoor je een lagere bloeddruk krijgt en dus rustiger wordt
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2006 21:02:26 GMT 1
ik moet leren voor natuurkunde tentamen ( gelukkig nog geen examen ) maar ik kan het gewoon niet opbrengen. En er is niks op de televisie... en ik ben gefrustreerd... ik hou van bananen
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 18, 2006 7:52:21 GMT 1
Nou, ik zou zeggen eet iedere banaan van de fruitschaal!
|
|
|
Post by Boot on May 18, 2006 8:38:55 GMT 1
wij hebben nooiit bananen... mijn zusje is er alergisch voor... dus we kopen ze eigenlijk nooit
|
|
|
Post by LionHeart on May 18, 2006 12:41:07 GMT 1
Bananen kunnen er misschien wel voor zorgen dat je een lagere bloeddruk krijgt...Maar zorgen bananen er ook voor dat je in je koppie rustig blijft, daar gaat het om Maar ik hou wel van die pressure op het laatste moment, dan moet het nl gebeuren en ben ik op zn best ;D
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 18, 2006 18:27:39 GMT 1
Wat bij mij goed werkte is veel slapen, goed voorbereiden en vooral geen koffie gaan drinken ofzo. Ook een tip is om te zorgen dat je net 5 minuten van te voren aanwezig bent... dan vermijdt je de stress van de mensen die er op het laatste moment nog wat dingen in proberen te stampen.
|
|
|
Post by LionHeart on May 18, 2006 18:54:01 GMT 1
So...ben vandaag maar weer eens naar de kapper geweest, werd namelijk een bietje te lang ;D Of gewoon spiekbriefjes maken...wat heb ik dat vroeger veel gedaan zeg Gaat iemand van het weekend verder nog wat leuks doen? Ik in ieder geval niet...
|
|
|
Post by lauraatje on May 18, 2006 19:58:08 GMT 1
Niet allemaal te veel bananen gaan eten he, want dan kunnen jullie straks allemaal niet meer naar de wc hihi
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 18, 2006 20:06:32 GMT 1
En wat heeft Lionheart weer een leuke avatar!!
|
|
|
Post by LionHeart on May 18, 2006 23:40:57 GMT 1
Yep...He's the next karate kid, Ghehehe ;D
|
|
|
Post by Boot on May 19, 2006 21:03:43 GMT 1
nou eht is weer zo ver... het ongeluk heeft weer toegeslagen. Ik ben pas geopereerd aan mijn knie en vandaag met gym huppa even erop geslide en krak zij mijn knie... nu zit ik tot me lies en tenen in het gips
|
|
|
Post by LionHeart on May 19, 2006 23:31:54 GMT 1
Ja Bo...hier zit er nog zn eentje, ze moeten ons wel hebben he !! Maja, veel sterkte in ieder geval... Pfff, heb me echt verveeld vanaaf...maja, had eigenlijk ook nergens zin in ! LionHeart zit nl ook niet zo lekker in zn velletje... Morgen wordt het echt slecht weer...daar wordt je ook niet echt vrolijk van !! Waar blijft die zomer nou ? Mn ouders zijn trouwens vandaag weer vertrokken voor een weekje...Dus ik heb het paleis voor mezelf, met mn zusje dan Prettig weekend nog verder allemaal
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 20, 2006 15:31:49 GMT 1
Dit keer wel een feestje lion??
|
|
|
Post by LionHeart on May 20, 2006 18:00:36 GMT 1
Nee dit keer geen feestje...Zoals ik al zei, LionHeart zit niet zo lekker in zn velletje Wat een kl*te weer vandaag zeg !!
|
|