|
Post by Lau on May 20, 2006 22:05:35 GMT 1
Wat een kl*te weer vandaag zeg !! Klopt!! En het is al mei... Ik vind het echt belachelijk worden... Het is dan maar goed dat ik een paar weken naar Spanje ga, waar het lekker warm is...
|
|
|
Post by lorenienna on May 20, 2006 23:34:38 GMT 1
Idd, het weer is helemaal verschrikkelijk hier.. De ganse dag zowat regen en onweer .. Hoop echt dat het vanaf twee juni (eerder niet, want tot dan moet ik binnenzitten en studeren ) goed weer wordt.. Dat we ons splinternieuwe zwembad eindelijk kunnen uitstallen..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 21, 2006 19:54:03 GMT 1
Wat een rotweer idd! Heb de hele dag maar binnen gezeten... en de dag ging al zo langzaam. Ben gewoon moe van het niets doen. Maar hoop dat het toch wel snel zomer wordt! Het is toch gewoon ongelovelijk dat het 21 mei is en dat is met een lange broek, een topje, een vest, sokken en sloffen aanzit? Maarja... de rest van de week is het ook 15 graden met 60% kans op regen. Lekker depri dus...
|
|
|
Post by LionHeart on May 21, 2006 23:30:43 GMT 1
Ja inderdaad, egt om depri van te worden !! Het regent hier nu ook al weer een hele tijd, en morgen wordt ook niet echt geweldig...De hele week trouwens niet Magoed...LionHeart zal maar is proberen te gaan slapen, want hij moet morgen koken voor punt
|
|
|
Post by lauraatje on May 22, 2006 13:17:16 GMT 1
Hebben jullie nog wat gedaan in het weekend?? Ikke eigenlijk niet veel. Ben wel naar Mission Impossible 3 geweest en het vond het echt een super film. Vooral omdat J J Abrahms hem mee gemaakt heeft. Je herkende echt veel Alias dingen zeg. Echt super Alleen al de opening! (en natuurlijk een mini mini mini rol voor Greg Grunberg )
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 22, 2006 19:04:56 GMT 1
Hmm.. mijn telefoon is stuk! Hij ontvangt haast niets meer en hij valt steeds ook uit. Dus moet morgen maar eens naar de winkel terug... want heb hem nog niet eens een jaartje. Hoop maar dat ik hem niet te lang kwijt ben, want ik kan echt niet meer zonder!
|
|
|
Post by Boot on May 22, 2006 20:51:50 GMT 1
ja ik weet het naar is dat, ik heb momenteel oog geen telefoon maar ik kan je vertellen dat je eraan went! Ik wil naar X men 3... weet iemand waar die pcies over gaat.
|
|
|
Post by LionHeart on May 23, 2006 11:24:25 GMT 1
Ik ken het wel, maar zou het zo niet weten...Zoek het anders ff op ofzo Net naar het ziekenhuis, weze bloedprikken Dacht aan 1 buisje hebben ze wel genoeg...Maar nee hoor, meteen 6 buisjes !! Zie nu een bietje witjes... Maar hoef verder gelukkig niet meer naar school, alleen als ik een examen heb Wat een weer zeg, gadverdamme !! Magoed, LionHeart gaat naar bedje toe...Hij voelt zich namelijk niet zo goed!
|
|
|
Post by lorenienna on May 23, 2006 11:39:02 GMT 1
Hoop dat je je gauw weer beter voelt Snap eiglijk ook nooit waarom ze zoveel bloed nodig hebben ze hebben per proef maar enkele druppels nodig.. Maar ach, ben blij dat ik zelden moet laten bloed trekken. De laatste keer ging het helemaal goed.. Tot ik rechtop mocht gaan zitten.. Zo wit als een lijk.. Ikkan er nu eenmaal niet tegen.. Maar goed, voor de rest gaat het wel goed met me hoor ;D. Morgen nog enkele uurtjes naar school en dan studeren tot volgende week vrijdag, wanneer ik examen heb..
|
|
|
Post by Lau on May 23, 2006 14:30:31 GMT 1
Ik hoop ook dat je je al beter voelt, LionHeart... Snap eiglijk ook nooit waarom ze zoveel bloed nodig hebben ze hebben per proef maar enkele druppels nodig.. Maar ach, ben blij dat ik zelden moet laten bloed trekken. De laatste keer ging het helemaal goed.. Tot ik rechtop mocht gaan zitten.. Zo wit als een lijk.. Ikkan er nu eenmaal niet tegen.. Volgens mij doen ze dat omdat ze dan meerdere tests kunnen doen... Maar ik weet het niet zeker...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 23, 2006 18:09:50 GMT 1
Het is idd omdat ze meerdere test moeten doen maar ze moeten er ook altijd rekening mee houden dat een buisje kan breken, tijdens vervoer of dat het gewoon valt. Ik heb vroeger best vaak bloed moeten laten prikken en dat heeft een verpleegster toen vertelt.
|
|
|
Post by LionHeart on May 25, 2006 16:51:09 GMT 1
Heeft iemand nog een leuke Hemelvaartdag gehad ? Ik heb eigenlijk niks gedaan...Maja, kan dan ook niet echt veel doen met een poot in het gips Heb de hele dag binnen gezeten...Want ja, buiten heeft het weer de hele dag geregend !! Maja, wat zeggen ze ook al weer...Na regen komt zonnenschijn Gaat iemand dit lange weekend dan nog iets leuks doen, of zijn we nog allemaal aan het leren voor examens
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 25, 2006 17:54:19 GMT 1
Hmm... volgens mij dacht ik net zoals de rest van Nederland dat het wel leuk zou zijn om langs de woonboulevard te gaan. Wat een drukte zeg! Echt niet normaal! Files en overvolle parkeerplekken. Nergens meer een plekje om even rustig wat te zitten of wat dan ook. Maar toch was het wel een nuttige dag. Ik wil namelijk aan het einde van het jaar op mezelf gaan wonen, en in gedachten heb ik het al ingericht.
|
|
|
Post by lorenienna on May 26, 2006 19:03:37 GMT 1
Een dagje woonboulevard is altijd wel leuk.. Wou dat ik er ook de tijd voor had gehad. Helaas was mijn Hemelvaart niet zo leuk. Zit namelijk al sinds gisteren achter de boeken.. Nog zes dagen te gaan en dan is het zover.. Mn laatste grote examen.. (daarna nog drie kleintjes in de loop van juni, maar dat zal wel meevallen) Gelukkig had ik dankzij Hemelvaart twee extra dagen om te leren, dus dat ziet er allemaal wel goed uit ;D Verder erger ik me steeds meer aan het verschrikkelijk weer. We hebben thuis namelijk zonet een groot zwembad gekocht, met verwarming, zodat we het wat vroeger dan vakantie kunnen opzetten. Maar helaas, door het weer komt het er weer niet van.. PS : Er leuke banner, Nicole
|
|
|
Post by LionHeart on May 26, 2006 19:28:09 GMT 1
Ja het weer is echt verschrikkelijk !! Het regent hier nu al sinds 9 uur vanochtend Het is geen 1 keer echt droog geweest... Tonight i'm gonna pray to the Sun God, maar of dat zin heeft...Het blijft namelijk al tot en met donderdag zo slecht !! Magoed...Vanaaf klein feestje Is wel een tijdje geleden, dus ik heb er zin an
|
|