Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 27, 2006 8:41:17 GMT 1
Het is gewoon al de hele ochtend droog! Ik bedoel... dat is toch wel een mijlpaal. Ik zie zelfs hele kleine stukjes blauw. Vandaag maar weer eens een dagje winkelen, heb ik al zo'n tijd niet gedaan. En voor vanaaf heb ik nog geen idee. Iemand nog leuke ideeën?
|
|
|
Post by Boot on May 27, 2006 10:17:41 GMT 1
ja Nicole, ik schrok er ook al van maar hier zie ik geen stipje blauw helaas. Winkele dat doe ik vandaag ook, ik moet echt nieuwe broeken hebben Ja tip van de WEEK: X MAN 3, volgens vele rececenten mist de film diepgang en is er te veel Storm en Wolverine en zijn de rest van de personages oppervlakkig. Toch word ook toegegeven dat het goed vermaak is en dat fans hem onwijs leuk zullen vinden. En ik denk niet dat er teveel wolverine in beeld kan kom op nou jongens dat is HUGH dus x man 3 is mijn tip voor jou Nicole
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 27, 2006 19:55:37 GMT 1
Bedankt voor de tip. Ben even thuis voor een douche, was helemaal doorweekt. Door dat kleine stukje blauw vanochtend dus toch te optimistisch geweest. Tegenwoordig altijd maar een plu meenemen. Maar ga zo weer... dus iedereen een fijne avond!
|
|
|
Post by LionHeart on May 28, 2006 0:58:02 GMT 1
Bijna 2 uur en ik zit nog lekker te chillen op mn kamer met mn zusje en haar vriendinnen Maar LionHeart zal dalek toch maar is gauw zn bedje gaan opzoeken, datgene waar hij nu naar verlangt ... Maar voordat ik dat kan doen moet ik eerst hun wegjagen, en dat zal al een hele klus worden...Vrouwen !! Als ze het eenmaal naar hun zin hebben zijn ze niet meer te stoppen... ;D Magoed, gaat iemand morgen nog iets leuks doen ? Zal wel niet op een zondag...Ik in ieder geval niet! Mn ouders zijn vandaag namelijk teruggekomen, dus dat zal wel weer bietje bijpraten worden. Volgens mij wordt het morgen droog trouwens, het is een wonder ;D Auf wiedersehen, en tot morgen !
|
|
|
Post by Lau on May 28, 2006 10:22:17 GMT 1
Het is idd best mooi weer... Laten we hopen dat dat zo blijft... Ik moet vandaag trainen, en huiswerk maken... En de keuken schoonmaken.... Dus veel leuke dingen zal het niet worden vandaag.... Achja, bij de training, de generale repetitie voor de generale repetitie...
|
|
|
Post by lorenienna on May 28, 2006 14:27:27 GMT 1
Ook hier schijnt de zon terug door de wolken. Denk dat het vandaag eindelijk eens niet gaat regenen *hout vasthouden* ;D. Verder heb ik niet echt iets speciaal te melden. Heb vandaag nog es wat langer kunnen slapen, dat had ik wel nodig. Verder de hele dag aan het studeren gezeten, mn hele hoofd gonst van botweefsel, kraakbeen, spierweefsel.. Nog 8 pagina's histologie en wat fotos kijken en ik ben erdoor voor vandaag.. *vreugdesprong* Verder ook niet echt iets gepland, straks Baantjes kijken en daarna Alles Kan Beter (hilarisch programma dat parodiën maakt op het journaal etc.) en dan op tijd mn bedje in.
|
|
|
Post by lauraatje on May 29, 2006 9:32:01 GMT 1
Hier is het ook droog met af en toe een zonnetje. Vant weekend naar Nederland - Kameroen geweest. De eerste helft was goed maar de tweede helft was echt helemaal niks aan. Jammer dat Eto'o niet meedeed want die had ik wel willen zien voetballen. Verder niet veel gedaan eigenlijk.
|
|
|
Post by LionHeart on May 29, 2006 9:54:50 GMT 1
Ja was niet echt veel nee...Donderdag tegen Mexico toch ? Ik denk dat ze het daar moeilijk tegen krijgen !! Ik tip Mexico namelijk als een gevaarlijke outsider voor de WK Titel En laten we is gek doen...Oekraïne ook ;D Dalek eerst Krajicek kijken om 11 uur en vanmiddag examen... Maar dat gaat helemaal goed komen Hier regent het al weer de hele tijd
|
|
|
Post by Lau on May 29, 2006 13:54:39 GMT 1
Hier heeft het nog bijna niet gereegend.... Nouja, heel even waren er wat spatten (net toen ik gym had ) maar voor de rest is het droog geweest... ;D LionHeart: Waarschijnlijk al veel te laat, maar ik hoop dat het goed gaat/ging met je examen...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 30, 2006 15:13:20 GMT 1
Hmm... redelijk droog geweest vandaag. Ik moest even de stad in want had een nieuw USB-stickie nodig, maar heb nog heel even in de zon gezeten. Nu maar weer hard aan het werk... ben bezig met het schrijven van een paper over het landbouwbeleid van de EU. Idd, heel erg boeiend. Gelukkig over 5,5 weken vakantie... ooh, ik ben zo aan het aftellen. Wat gaan jullie allemaal doen in de zomer vak?
|
|
|
Post by Lau on May 30, 2006 15:38:52 GMT 1
Wat gaan jullie allemaal doen in de zomer vak? Ik ga naar Spanje, en dan neem ik mijn DVD's ook mee... Ik mag de DVD-speler van mijn oom en tante mee, dusja... Maar dit is de eerste keer dat ik zonder mijn broer en zus ga, mijn ouders gaan nog wel mee... Ik ben wel al eerder in Spanje geweest, twee keer zelfs... Ik vind het echt zo ongeveer het mooiste land dat ik ooit heb gezien...
|
|
|
Post by lauraatje on May 30, 2006 19:30:12 GMT 1
En hebben jullie gisteren nog Jong Oranje tegen Jong Italie gezien?? Superrrrrr dat we door zijn, nu ff donderdag tegen Frankrijk winnen en dan zijn ze er al bijna!! Donderdag is ook weer een oefenwedstrijd ja, ben benieuwd!
|
|
|
Post by LionHeart on May 30, 2006 22:31:25 GMT 1
Ja had gisteren Jong Nederland tegen Jong Italië gezien ja...Tis dat ze 1-0 hadden gewonnen, maar vond het niet zoveel !! Denk dat ze tegen Frankrijk gaan verliezen want die samenvattingen die ik heb gezien van hun, daar speelden Frankrijk best wel heel goed... Enja...zoals ik al eerder zei, tegen Mexico gaat Nederland het moeilijk krijgen !! Nog 10 dagen en dan begint het spektakel Heb vandaag verder niet echt veel gedaan...Was vandaag echt koud man !! Had nogal koppijn vandaag, dus ben lekker binnen gebleven en naar Roland Garros gekeken Morgen moet ik trouwens nog bellen voor die uitslagen van het bloedprikken...Hoop maar dat er niets uitkomt... Maja, het weer is nog steeds niet goed !! Waar Nederland trouwens verblijft tijdens het WK, daar had het vandaag gesneeuwd, ligt een paar centimers Bijna Juni mensen !!
|
|
|
Post by lorenienna on May 31, 2006 10:02:40 GMT 1
Maja, het weer is nog steeds niet goed !! Waar Nederland trouwens verblijft tijdens het WK, daar had het vandaag gesneeuwd, ligt een paar centimers Bijna Juni mensen !! OMG, sneeuw . Dan valt het hier nog wel mee. Gisteren hebk toch redelijk wat zon gezien en vandaag regent het nog niet en zijn er stukjes blauw te zien. Heb trouwens gehoord dat het dit weekend 20 graden zou kunnen worden, hiephoi ;D Ik heb eiglijk nog niet zoveel gepland.. Wss een maandje vakantiewerk doen, in juli dan. En in augustus, zal er aan liggen hoe het zit met de examens. Als ik herexamens heb, zal het daarvoor leren worden. En ga ook nog naar Pukkelpop eind augustus, maar weet nog niet juist hoe lang. Ik kijk er wel erg naar uit. Heb es geteld en ik moet nog naar school tot vier juli. Ziet er eiglijk heel goed uit : In die periode nog 13 dagen (waarvan drie dagen examen) naar school. De rest is ofwel vrije dagen ofwel blokdagen ;D
|
|
|
Post by Lau on May 31, 2006 13:25:46 GMT 1
En ga ook nog naar Pukkelpop eind augustus, maar weet nog niet juist hoe lang. Ik kijk er wel erg naar uit. Mijn zus misschien ook, maar ik weet niet meer zeker...
|
|