|
Post by lorenienna on May 31, 2006 14:48:02 GMT 1
Tis daar altijd wel leuk hoor. Ben nog nooit op de camping geweest, telkens maar één dag. Vorig jaar ben ik niet geweest (had volgens mn ouders al te veel concerten op het programma staan, heb dus moeten schrappen in mn lijstje), maar de twee jaar daarvoor wel. Telkens erg fun. Hangt altijd een super sfeertje. En kan er gewoon uren doorbrengen door gewoon ergens te zitten en naar de mensen te kijken . Ben ook erg benieuwd naar de lineup voor dit jaar. Radiohead en Placebo ( ) komen al zeker, voor de rest nog geen echt grote namen bevestigd.. Maar goed, voor de rest niet veel nieuws te vertellen. Ohjah, ondanks de roetzwarte lucht die daarstraks voorbij trok, heeft het nog steeds niet geregend vandaag ;D. Dat wordt in het weekend het zwembad opzetten
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 1, 2006 20:16:40 GMT 1
Jaja, Jong oranje door naar de finale, wat was dat spannend zeg! Echt super!!
Ga half augustus 12 dagen naar tenerife toe. Dat wordt dus zeker lekker weer!!! Heb er nu al zin in! En een dag na dat we terugkomen uit Tenerife gaan we naar Kane op het malieveld. Verder eigenlijk niet erg veel doen. Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?? Heb morgen eerst een sollicitatiegesprek en ga daarna lekker shoppen met ons mam!
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 3, 2006 19:49:34 GMT 1
Ja Jong Oranje in de finale Denk wel dat ze morgen winnen omdat ze namelijk al een keer tegen Oekraïne gespeeld hebben, en verloren...dus ze weten wat ze te wachten staan en dat is toch wel een voordeel denk ik...En ze zijn natuurlijk steeds beter gaan spelen !! Net tenniswedstrijd gezien tussen Nadal en Mathieu (Roland Garros)...Pfff, wat een wedstrijd zeg...Bijna 5 uur !! ;D Vanaaf niet echt veel plannen...Gewoon lekker een dvd'tje kijken ! En is iedereen blij dat de examens zijn afgelopen ? Mijn zusje in ieder geval wel...
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 4, 2006 0:26:08 GMT 1
Net tenniswedstrijd gezien tussen Nadal en Mathieu (Roland Garros)...Pfff, wat een wedstrijd zeg...Bijna 5 uur !! ;D Vanaaf niet echt veel plannen...Gewoon lekker een dvd'tje kijken ! En is iedereen blij dat de examens zijn afgelopen ? Mijn zusje in ieder geval wel... Heb vandaag ook naar de tennis gekeken, maar slechts een stukje van Nadals match gezien. Verder wel Clijsters, Henin en Rochus gezien (vaderlandsliefde noemt men dat dan ). Twee op drie, niet slecht gedaan. Vond het super jammer dat Ollie het uiteindelijk niet gehaald heeft, hij speelde echt goed ! Verder vandaag niet veel gedaan. Nog es lekker uitgeslapen en in de namiddag slippers gaan kopen, vind ze echt super. En daarstraks Xmen I en Charmed gekeken. En nu nog wat lezen en dan toch maar es mn bedje in, aangezien het bijna half twee is
|
|
|
Post by Lau on Jun 5, 2006 10:07:40 GMT 1
Zo laat slapen is niet goed, Lore!! Jong Oranje heeft gewonnen!!!! ;D ;D Ik heb gisteravond nog het laatste halfuur gezien... Ookal kijk ik normaal nooit voetbal...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 5, 2006 10:15:22 GMT 1
Ik vind het echt leuk dat Jong Oranje gewonnen heeft. Dit was volgens mij de eerste keer dat ze in de finale van het EK stonden en dan hebben ze ook nog gewonnen. Vind het echt heel leuk voor ze! En nu moet het andere Oranje elftal het WK ook maar winnen.
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 5, 2006 13:49:45 GMT 1
Echt goed ja dat Jong Oranje gewonnen heeft! Het was echt een goede wedstrijd zeg! Vermeer stond echt goed te keepen! En Oekraine kreeg ook een paar goede kansen zeg, maar gelukkig gingen die er lekker niet in! ;D Nu maar hopen dat Nederland ook gaat winnen. Ze speelde wel goed gisteren tegen Australie. Maar vond het niet echt normaal hoe die gasten op Nederland aan het inhakken waren zeg. Nu maar hopen dat Cocu, Snijder en Van Bronckhorst er niks ergs aan over gehouden hebben.
|
|
|
Post by Boot on Jun 6, 2006 7:19:10 GMT 1
zeker goed, maar jong oranje is dan ook wel goed. Ik weet toch wel vrij zeker dat ze geen wereldkampioen gaan worden, maar ja je kan altijd blijven hopen he En dat inhakken dat is taktiek Je moet winnen, maakt dan niet uit hoe je wint, dat vind ik dan he. ff mijn voorspelling voor het wk Finale is Duitsland - Italie winnaar Italie... Oja om effe een vrouwelijke twist te geven sommige van die mannen van Australie waren wel errug fijn
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 6, 2006 17:43:48 GMT 1
Oke... ik heb er niet super veel verstand van... maar ik denk dat Brazilië en Argentinië in de finale staan. Al zou ik het natuurlijk super vinden als Nederland erin zou staan en zou winnen. Oow en Bo... elk elftal heeft wel wat lekkers rondlopen hoor.
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 7, 2006 7:59:22 GMT 1
Hebben jullie al teletekst 704 gekeken...Vanaf vrijdag wordt het warmer en zondag wordt het 29 graden!!! Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren... Nou ik ga voor Nederland tegen Mexico in de finale ...als dat qua schema kan dan natuurlijk. Maar ben bang dat Brazilië in de finale komt en dan ook wint! Voordeel voor vrouwen he, als ze het voetbal niet leuk vinden kunnen ze nog altijd naar de mannen kijken Maja...Als Nederland in de finale komt ben ik van plan om naar Berlijn te gaan, wie gaat er dan mee ? ;D
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 7, 2006 19:22:34 GMT 1
Zo laat slapen is niet goed, Lore!! Ach, Charmed was het wel waard ;D En mn examen is achter de rug, dus mocht ik wel ff uitblazen. Ik had ook al gehoord dat het zo warm gaat worden, hier int weekend 30 en dat blijft zo tot volgend weekend .. En over dat voetbal, idd voordeel voor mij . Hoewel ik voetbal best leuk vind om te volgen, kijk ik toch ook een beetje voor de mooie gezichtjes en benen en kontjes.. Je vergeet Italië trouwens
|
|
|
Post by Boot on Jun 7, 2006 20:16:45 GMT 1
ja dat is waar overal is wel wat leuks... maar australie.. daar heb ik toch echt een zwak voor sushi weer... ik heb er zoon hekel aan als het lekker weer is en dat ik dan moet werken want dan is het altijd gruwlijk drukl echt abnormaal... Mark dat Nederland in de finale staat, dat is toch hoop en geen serieuze voorspelling want als dat zo is... dan... is dat niet echt reeel.... maar goed... ik denk dat heeeeeeelboel nederlanders dan naar belrijn gaan... tis maar een uurtje of 6 als je door rijd tenminste
|
|
|
Post by Lau on Jun 8, 2006 7:35:12 GMT 1
Zo laat slapen is niet goed, Lore!! Ach, Charmed was het wel waard ;D En mn examen is achter de rug, dus mocht ik wel ff uitblazen. Oke, je hebt gelijk... En Charmed is het zeker weten waard!!
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 8, 2006 8:54:04 GMT 1
Wat heb ik slecht geslapen zeg!! Had vette kopppijn, maar de reden is eigenlijk dat ik vanacht onverwachts bezoek had... Er was afgelopen nacht namelijk een vleermuis mn kamer binnen gevlogen!! Ik lag zo half te maffen, niet echt slapen dus...en ik dacht, WTF? The Devil has arrived (Wel een dag te laat, magoed ;D) Dus ik dacht...Fight, fight, and dance with the Devillll Dus ik probeer hem naar het raam te lokken, maar dat werkte niet!! Toen, en dat heb ik ooit ergens geleerd, moet je iets zwaars de lucht in gooien, en dan vliegt hij er zelf tegen aan...Maar dat werkte ook niet!! Toen had ik maar gewoon een handdoek gepakt, hem gevangen, en weer vrijgelaten Ben dus nu wel een beetje moe...Dus ik ga vandaag lekker chillen in de zon
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 8, 2006 11:15:50 GMT 1
Klinkt als een spannende nacht.. ik voel me.. uuh hoe zou ik het zegggen.. laten we het maar op brak houden Had gister examenbal en was echt superleuk gezellig tof fantastische hip Maar mijn voeten begonnen pijn te doen... ik liep op van die sieke balschoenen.. want iedereen moest ik in gala komen.. maar ik kon op het laatst echt niet meer lopen.. maarja, ik heb het gered.. vandaag is m'n vader jarig.. 50 geworden, dus ik ga gewoon weer door met feesten
|
|