|
Post by LionHeart on Jun 8, 2006 11:42:11 GMT 1
Die nachten van mij zijn altijd spannend ...Ghehe ;D Nee...maar gefeliciteerd met je vader dan!! Niet te zat he Btw, ik hoop dat Nederland in de finale komt, maar ben bang van niet Denk dat Brazilië de finale haalt, enja tegen wie zien we dan wel...Als het maar geen Duitsland is!! Volgens mij komt de zomer er echt aan nu, maar als het dan opeens 30 graden wordt, dat hoeft van mij nu ook weer niet...Dat schiet namelijk ook niet echt op als je thuis zit!
|
|
|
Post by Lau on Jun 8, 2006 15:16:07 GMT 1
Ik vind het weer eigenlijk wel lekker... Nja, voor jou is dat natuurlijk anders, met dat gips... En ik geloof best dat al jou nachten spannend zijn Mark... Oja... Mariss, gefeliciteerd!! Ik hoop dat jij en je vader een leuke dag hebben...
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 8, 2006 17:48:27 GMT 1
*OMG* Ik ben zoooooo zenuwachtig ik heb de 15e m'n praktijkexamen. En ik ben ook zenuwachtig voor de uitslagen van m'n her-examen aargh ik ga gillen. Sorry k moest het effe kwijt
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 8, 2006 18:19:58 GMT 1
He alvast veel succes met je praktijkexamen he!!
Lekker weertje he? Hopelijk blijft het nog lang zo! Gisteren seizoen 4 en 5 van Angel gekocht! ga ik eindelijk eens zien hoe het afloopt. (veronica of net 5 hebben nooit de laatste afleveringen uitgezonden!) verder gisteren op het terras gezeten, lekker uit eten geweest bij de italiaan en naar de bios geweest (om kwart over 4!. Zaten met z'n 5e in de bios, haha! Kwam er een mannetje en die kwam vragen hoe lang we pauze wilde!) Maaruh Poseidon gezien en was erg cool! Nog een dagje en dan gaat het allemaal beginnen in Duitsland!! Spannend!
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 8, 2006 18:41:14 GMT 1
Thanx En even over Duitsland ik vind het zo K**** dat ik de eerste 2 wedstrijden van Oranje niet kan zien dan moet ik helaas werken maarja. Ik zit nu alvast in m'n oranje shirt. Mensen keken me raar aan , hihi ik viel ook wel op tussen al die mensen die normale shirts aan hadden bij mij staat er in t groot op bijde armen Holland m'n shirt is oranje en er staat een lange balk van de Nederlandse vlag op tja.... dan val je ook wel op ;D Ik ben lkeer vrij en het was vrij rustig in de straat bij mij, dus ik was lekker balonnen aan het ophangen en opeens hoor je toch een knal. Ik dacht ojee als ze maar niet denken dat er een aanslag is ofzo hahaha ik was al gaan kijken of er mensen waren gaan liggen
|
|
|
Post by Lau on Jun 8, 2006 18:58:59 GMT 1
Ja veel succes met je praktijkexamen!! (voor de rest heb ik weinig te zeggen... Mark zei ook al dat ik niet zo spraakzaam was vandaag... )
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 9, 2006 10:15:39 GMT 1
Ja vandaag begint dan eindelijk het WK ;D Wat een weer wordt het de komende tijd zeg!! Heeft iemand nog plannen voor het weekend? Of gaan we allemaal naar het voetbal kijken Ja ik ga vandaag maar weer is lekker in de zon liggen, ik ga al niet op vakantie, moet natuurlijk wel een beetje bruin worden... Maar straks eerst Nalbandian tegen Federer kijken, daar ga ik is ff goed voor zitten We zouden Roland Garros bijna vergeten...
|
|
|
Post by Lau on Jun 9, 2006 13:50:24 GMT 1
Ik ga wss weinig voetbal kijken.... Federer... Heb hem altijd al cool gevonden... En ik weet niet eens waarom...
|
|
|
Post by LionHeart on Jun 9, 2006 23:48:30 GMT 1
Ja Federer is wel goed...Maar ja, ik heb er niet zoveel mee Jammer dat Nalbandian moest opgeven, anders had hij denk ik wel een goede kans gemaakt...En Nalbandian is wel een van mn favo spelers Tis nu bijna 1 uur, en ik zit me egt kapot te zweten... De hele week wordt het egt 30 graden ofzo, dat vind ik toch egt teveel...want dan ga je juist weer binnen zitten, ik dan tenminste! Fijn weekend nog verder allemaal, en hopen dat Nederland gaat winnen ...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 10, 2006 10:56:37 GMT 1
Ooh, wat een wedstrijden zeg! We hebben een pool lopen en zat er telkens 1 doelpunt naast... wel een beetje balen hoor. Waar verder was voorop Duitsland - Costa Rica een leuke openingswedstrijd. De doelpunten vlogen je direct om de oren. En verder was Polen - Equador ook een best goede wedstrijd, wat ik ervan gezien heb in ieder geval. Maarja... gisteren avond eerst wezen poolen en daarna nog wezen dansen in Havana en vandaag wordt mijn tante 50 dus dat wordt weer uitgebreid gevierd. Heb er nog best zin in. Maar dat begint aan het einde van de middag pas dus kan eerst nog een tijdje in de zon zitten terwijl ik nog wat werk maak. Wat een heerlijk weer he? ;D
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 10, 2006 21:35:42 GMT 1
|
|
|
Post by Boot on Jun 11, 2006 21:48:32 GMT 1
ik wil jessica zijn... vanavond
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 13, 2006 19:03:19 GMT 1
hallloootjes ben ik weer ik weet het.. ben er niet vaak meer.. maar zoveel tijd heb ik ook niet.. Dus.. zondag naar Guus Meeuwis geweest.. ontzettend leuk en daarvoor voetbalwedstrijd in het psv stadion gekeken waar daarna het concert was.. dus al met al een leuk dagje nog een dag werken en dan weer even rust en donderdag uitslag van het examen.. uuh.. ja.. ik hoop dat ik geslaagd ben Jullie nog wat leuke dingen meegemaakt?
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 13, 2006 20:14:45 GMT 1
Klinkt erg leuk mariss Ik heb niet echt iets spectaculairs meegemaakt. Ben momenteel ook op mn examenuitslag aan het wachten. Waarschijnlijk krijg ik em vrijdag. Verder genieten van de zon, uurtje tennis gepland, hier en daar en WKmatch meepikken en studeren.. De laatste loodjes wegen het zwaarst zegt men dan en pff, inderdaad !
|
|
|
Post by Boot on Jun 13, 2006 22:23:59 GMT 1
ja jessica wel hoor ik niet... ik zit hier maar in de hitte met een chronisch tekort en een steeds terug kerende frustratie
|
|