|
Post by lorenienna on Jul 11, 2006 18:20:00 GMT 1
Gefeliciteerd Lore, dat je geslaagd bent En wat voor vakantiewerk ga je doen ? Tnx . En ik werk in de Carrefour, sta aan de visafdeling. En hoewel ik er gisteren nog zin in had, is het vandaag al minder. Ik had gehoopt dat mn maatje van vorig jaar ook weer daar zou zijn, maar dat was dus niet. Achjah, we zullen wel zien..
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 11, 2006 19:52:41 GMT 1
*zucht* Ik moet even zeuren hoor. Vandaag dus de cijfers van me tentamens terug gekregen, waarvan één een 4,3. En de herkansing is op een maandag... en dan kom ik op zondag terug van vakantie! Ik ga toch zeker mijn boeken niet meenemen? Ben er niet zo blij mee. Maar nu ook wat leuks... morgen begin ik voor het eerst op mijn nieuwe werk. Heb er veel zin in!!! ;D Eerste dienst is van 12 tot 6 dus dat valt nog best mee. Ben heel benieuwd!
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 11, 2006 21:29:41 GMT 1
Nou je boeken meenemen naar vakantie lijkt mij ook niks je gaat toch juist op vakantie om bij te komen van alles En veel succes met je nieuwe baan
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 11, 2006 22:41:41 GMT 1
Ik heb nu tentamen week Bijna vakantie...
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 11, 2006 23:53:03 GMT 1
Ik heb vakantie ... ga werk zoeken ... en verder werken aan me zelf-made-spin-off-serie ... Chosen .... ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 12, 2006 12:10:00 GMT 1
Ik heb vakantie ... ga werk zoeken ... en verder werken aan me zelf-made-spin-off-serie ... Chosen .... ;D en...................................
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 12, 2006 14:28:15 GMT 1
En ............ Ik ga een goede vriendin in Eindhoven opzoeken ... denk dat ik er dan ook wel ff blijf logeren voor een paar nachies ... ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 12, 2006 14:33:43 GMT 1
En even allemaal complimenten aan Yoeri....hij is nu mooi ons forum aan het restylen Bedankt C-O.nl ... jullie verlies is mijn winst Yoeri je bent fantastisch...al blijf je 3 weken, ik geef er niks om
|
|
|
Post by Boot on Jul 12, 2006 21:00:00 GMT 1
haha pas maar op yoeri we kennen allemaal jessica haar reputatie ze sluit je op op het balkon en laat je alleen maar voor erg speciale hulp naar binne forum ziet er dik goed uit Yoer darling! Ik ga over 2 dagen leren golfsurfen, zin in
|
|
|
Post by charminglin on Jul 14, 2006 10:28:19 GMT 1
mn neus voelt raar!!!!
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 14, 2006 15:15:30 GMT 1
Whahahaha isiie aan t vervellen ofzoow ennn Bo wat is Golfsurfen? hahaha ik zag a voor me dat je op je surfplank in de zee staat te golven maar dat lijkt me niet
|
|
|
Post by Annika on Jul 14, 2006 16:12:19 GMT 1
Ik ben dan Bo niet, maar ik denk dat Golfsurfen gewoon surfen op gloven is, ipv met zo'n zeiltje ofzo. Het Rocket Power surfen (verschrikkelijke tekenfilm trouwens, verveelt echt na 1x). Mijn mededeling: Ik ga morgen naar PotC2 ;D En ik heb er zin in, gebeurt niet vaak
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 14, 2006 16:40:40 GMT 1
owww whahaha ;D ja zo simpel hihihihi ik vind het wel een geinige tekenfilm hoor. Ik ga misschien zondag naar POTC 2 moet ik alleen wel met de lift want heb nog steeds last van mn voet.
|
|
|
Post by Annika on Jul 14, 2006 17:17:15 GMT 1
Hmm daar zou ik dan geen last van hebben, aangezien onze bioscoop maarliefst 2 supergrote (ahum) zalen heeft op begane grond zeg maar Maar het is wel geinig af en toe, Rocket Power, maar als ik 't 1x zie dan is de lol er af. Komt het trouwens nog? Vast wel trouwens, kijk het alleen nooit meer
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jul 15, 2006 8:49:23 GMT 1
nou ik bendus nu ook echt vrij.. geen werk meer en helemaal niks dadt je hoeft te doen.. en het voelt heerlijk ik ga straks maar even de stad in, i-podje kopen en daarna naar de kapper en vervolgens even naar een vriendin en morgen zien we wel weer verder
|
|